Sony BDP-S550 - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 28 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 548

Tråd: Sony BDP-S550

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mk1 black limited
    Hæ? Det strider vel mot det meste jeg har lest her inne, men...?
    Jeg har ingen fakta men kan du/andre forklare hvorfor /hvorfor ikke ?
    (min tro)
    Nå er jeg ingen subwoofer ekspert , vet ikke hvordan alle recivere fungerer , hvor lavt HZ høtalere går / ikke går og hva som lønner seg for de ulike høytalertypene.

(fakta jeg har lest)
    Ved å sette large i høytaleroppstilling i S550 så vil LFE signal rutes til subwoofer fra alle kilder som har ett x.1 signal (4.1 - 5.1 - 7.1)
    (LFE vil variere fra codec til codec til codec Genelec Inc. - What is the LFE (.1) Channel? )

(uavklart)
    Ved å velge small blir den laveste frekvensen lagt til som LFE
    (er jo ikke fakta om mengde da mange nettsider sier 80 Hz , andre 100Hz og Sony selv tipper 120 Hz siden deres recivere gjør dette ved small)

(fakta)
    Selvsagt fungerer ikke LFE med mitt S550 oppsett ved 2.0 stereo eller 4.0 - 5.0 lydkilder som ikke har LFE kanal

Jeg har heller ikke høytalere som går lengere ned enn 35 Hz eller noe.

(opplevelse)
    Min erfaring ved å lytte til small /store blir.
    Den totale bassopplevelsen med codet surroundlyd blir større med store enn ved small der man fjerner feks 120 Hz på høytalerene og lar bare subwoofer spille den lyden.

Selv om man har lyder som er lavere enn mine høytalere gjenngir så opplever jeg ikke noe forvrengning.

Har Yamaha og da + - db for alle analoge lydkanaler i multichannel inn så jeg setter også alle høytalere i S550 som 0 db.

(div)
    Mulig jeg er helt på jorde men faktisk syntes jeg store gir meg bedre lydopplevelse enn small.

>>>>Det strider vel mot det meste <<< eller ?
    Jeg skjønner jo SMALL med CD og to lydkanaler for å få LFE
    (yamaha og denon sender vel lfe fra reciver om fronthøytalere er store)

men hva skal målet å den ultimate opplevelsen bli ved å sette alle analoge kanaler i BD spiller som small ?
    (man mister jo ytterligere 5 db LFE også med å velge small istedenfor store)

Reciveren belastes mindre om høytalere står som small men jeg har effektforsterkere og aktiv sub

Newcomer volfro sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk1 black limited
    Hæ? Det strider vel mot det meste jeg har lest her inne, men...?
    Eg kjører frontene som large og får uten tvil ett bedre resultat,
    men det gjør det ikke akkurat lettere med sub integrering.
    Så dette vil nok variere med størrelse på fronter/subber/rom utforming osv.
    Må vel rett og slett prøves ut.

(uavklart)
    Ved å velge small blir den laveste frekvensen lagt til som LFE
    (er jo ikke fakta om mengde da mange nettsider sier 80 Hz , andre 100Hz og Sony selv tipper 120 Hz siden deres recivere gjør dette ved small)
    Ellers har den hyggelige karen hos Sony Norge fremdeles håp om å kunne
    gi oss en korrekt crossover informasjon. Det vil ta litt lenger tid sa han.
    (noen andre som har funnet ut noe ang. dette)?

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av volfro
    Ellers har den hyggelige karen hos Sony Norge fremdeles håp om å kunne
    gi oss en korrekt crossover informasjon. Det vil ta litt lenger tid sa han.
    (noen andre som har funnet ut noe ang. dette)?
    Jeg prøvde å teste litt med Bass Mekaniks Test CD, ved å sette s550 til small, men C2'en min overstyrte endel av informasjonen virket det som og gadd ikke begynne å tulle med oppsettet der.
    Burde jo være en smal sak å kjøre en sånn frekvens test for å høre når høyttalerene begynner/slutter å spille vel ??
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool ps3

Hvordan er bildet på s550 i forhold til ps3??? Er det STOOOOR forskjell,eller er det bedre å vente til nyere spillere dersom man har ps3? Bedre lyd på s550 og? Ved hdmi mpcm

Newcomer gizmosis sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Nå har jeg sittet på gjerdet lenge å ventet, på å kjøpe Bluray.
    Kjenner at tiden er inne har fundert lenge på S550 ,og lurer på om det er en bra første spiller ?
    Har ikke de nye lyd formatene enda...

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gizmosis
    Hei!
    Nå har jeg sittet på gjerdet lenge å ventet, på å kjøpe Bluray.
    Kjenner at tiden er inne har fundert lenge på S550 ,og lurer på om det er en bra første spiller ?
    Har ikke de nye lyd formatene enda...
    Sony BDP S550 er en meget bra spiller som du vil bli svært godt fornøyd med. Den har innebygget dekoder for alle lydformater med 7.1 analog utgang dersom du ikke har receiver/forsterker med hdmi.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer gizmosis sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Sony BDP S550 er en meget bra spiller som du vil bli svært godt fornøyd med. Den har innebygget dekoder for alle lydformater med 7.1 analog utgang dersom du ikke har receiver/forsterker med hdmi.
    Takker for svar:-)
    Tror jeg bestiller den i morgen :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

DTS-HD Master Audio Spørsmål

Hvis en Blue-Ray film har kun DTS-HD Master Audio lyd og den eneste tilkobling til reciever fra Blue-Ray spilleren er en coaxial kabel og reciveren takler kun "vanlig" DVD DTS lyd, nedsampler denne Sony spilleren HD Audiosporet ned til "vanlig" DTS (digitalt) og sender det gjennom coaxial kabelen ?

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stemmer. La merke til selv når jeg en periode brukte PS3 en min med fiberoptisk lyd kabel til en eldre receiver uten HDMI, at ved å trykke "selekt" knappen kom det altid opp DTS 5.1 1,5 Mbit/s på info. Da når jeg valgte DTS HD og master lydsporet på filmene. Jeg regner med du får et DTS core signal som ligger "Skjult" i lydsporet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Har kjøpt meg Pio LX5090H. Skal kjøpe meg min første BD-spiller. Er i tvil om hvilken jeg vil kjøpe.

I Hjemmekino før jul var jo S550 beste kjøp.

Men så har jeg lest et eller annet sted (her inne eller annen test - finner ikke nå) at:

1.) S550 er bedre å bruke på LCD tv enn på plasma - pga Sonys bildebehandling gjør med bildet (et eller annet - husker ikke helt, men det var en grunn).

2.) S550 gir et noe dus og uklart bilde på oppskalering av dvd (tror dette var i en sammenligning med panasonic 55, men finner det ikke igjen nå). Alt er jo sikkert relativt og bildet er sikkert veldig bra - men ikke så bra som det kunne vært (var slik jeg tolket det). Tror det stod noe om at man mistet en del detaljer etc på dvd som man kan få på andre BD-spillere. Noe om at håret til Scarlett Johansen i en eller annen film ikke hadde samme nyanser/detaljer som fra enn annen BD-spiller, eller noe.....hehe

Disse to tingene som jeg nevner her, står det jo ingenting om i Hjemmekino. Så vet ikke helt.

Så godt DVD-bilde som mulig er veldig viktig for meg. Jeg har masse DVD som jeg kommer til å se (mange serier). På BD er vel ikke skillet fullt så stort allikevel.

Noen som vet litt om disse to "bekymringene" mine over ??

Edit: Med nyheten om at Pioneer lanserer nye (billigere) spillere snart, så tror jeg løsningen er å vente på disse....

Newcomer Xerxes sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baggin
    Hei,

Har kjøpt meg Pio LX5090H. Skal kjøpe meg min første BD-spiller. Er i tvil om hvilken jeg vil kjøpe.

I Hjemmekino før jul var jo S550 beste kjøp.

Men så har jeg lest et eller annet sted (her inne eller annen test - finner ikke nå) at:

1.) S550 er bedre å bruke på LCD tv enn på plasma - pga Sonys bildebehandling gjør med bildet (et eller annet - husker ikke helt, men det var en grunn).

2.) S550 gir et noe dus og uklart bilde på oppskalering av dvd (tror dette var i en sammenligning med panasonic 55, men finner det ikke igjen nå). Alt er jo sikkert relativt og bildet er sikkert veldig bra - men ikke så bra som det kunne vært (var slik jeg tolket det). Tror det stod noe om at man mistet en del detaljer etc på dvd som man kan få på andre BD-spillere. Noe om at håret til Scarlett Johansen i en eller annen film ikke hadde samme nyanser/detaljer som fra enn annen BD-spiller, eller noe.....hehe

Disse to tingene som jeg nevner her, står det jo ingenting om i Hjemmekino. Så vet ikke helt.

Så godt DVD-bilde som mulig er veldig viktig for meg. Jeg har masse DVD som jeg kommer til å se (mange serier). På BD er vel ikke skillet fullt så stort allikevel.

Noen som vet litt om disse to "bekymringene" mine over ??

Edit: Med nyheten om at Pioneer lanserer nye (billigere) spillere snart, så tror jeg løsningen er å vente på disse....
    Skulle vel tro at denne TV'n har en god nok scaler innebygget til at du ikke skulle bekymre deg for oppgradering i spilleren, (selv om den også er god)
    Hva som gjør den beste jobben må du prøve når den tid kommer. Du kan ikke få lånt en spiller en ukes tid da?
    Og når det gjelder DVD samlinga di, den blir nesten stående uberørt etter at du har begynt å se på Blu... ;-)

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, jeg hadde egentlig bestemt for denne spilleren, til jeg leste i testen i Hjemmekiono at Pioneer LX 71 var overlegen på lyd, spesielt ved CD avspilling.

Ettersom jeg ønsker å erstatte både PS3 og CD spiller med en dedikert BR-spiller så tror jeg dette kan være veien å gå.

- eller er det noen som erfarer at S550en er en god CD avspiller. Man kan jo ikke alltid stole på disse testene, så jeg vil gjerne hører om erfaringer ved avspilling av CD.

Er den ikke tilfredstillende til dette formålet, ser jeg ikke helt nytten. Å kjøpe en CD spiller i tillegg, vil overstige mellomlegget til en LX71
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Hmm, jeg hadde egentlig bestemt for denne spilleren, til jeg leste i testen i Hjemmekiono at Pioneer LX 71 var overlegen på lyd, spesielt ved CD avspilling.

Ettersom jeg ønsker å erstatte både PS3 og CD spiller med en dedikert BR-spiller så tror jeg dette kan være veien å gå.

- eller er det noen som erfarer at S550en er en god CD avspiller. Man kan jo ikke alltid stole på disse testene, så jeg vil gjerne hører om erfaringer ved avspilling av CD.

Er den ikke tilfredstillende til dette formålet, ser jeg ikke helt nytten. Å kjøpe en CD spiller i tillegg, vil overstige mellomlegget til en LX71
    Det er samme DAC i BD51 og der kan man ikke lese om enorme forskjeller fra 3-3500 kroners BD spillerene.
    Var endel tester å lese på nettet som var mere navn enn fakta
    (som lyd og bilde sin test)

En LX71 vil sansynligvis ha bedre analog lyd ut men med på kjøpet får man også en meget treg spiller (load time) , en spiller uten DTS HD MA decoding , en spiller uten profile 2.0 og nettverkskontakt til oppgradering av firmware.

Om denne forskjellen mellom spillere skal tilsvare prisforskjell der LX71 koster dobbelt så mye ?
    Om du vil merke forskjellen med ditt anlegg ? ville jeg heller testet enn å lesetil tvilsomme tester og utalleser på nettet.

Beste BD spiller pr i dag analog lyd ut er Pioneer BDP-LX91
    http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1697
    Den har 8 x WM8740 (1 wofson dac pr kanal)
    men koster vel ca 17000,- også
    Eneste minus er vel at den har den samme treghet som andre Pioneer BD

Hadde jeg hatt en gammel Denon AVR3803
    (den er vel 6-7 år og mye bra har kommet senere)
    så ville jeg byttet til nyere reciver og bedre digital til analog lyd behandling + alle andre fordeler enn å kjøpe BD spiller som gjør denne behandlingen.
    Ikke fordi BD spilleren ville gjort det dårlig men har man en reciver som siste ledd vil jo denne også behandle all lyd inn som (CD , DVD , BD , lyd fra tv decodere , PC , PS3 XBOX ++ , SQUEEZE BOX/POPCORN , radio og alle fremtidige lydavspillere med digital lyd ut.
    Så hvorfor kjøpe en BD spiller som har ikke er helt topp da man får billige bra spillere man kjører alt digitalt til en reciver
    (neste eller neste generasjon Pioneer har jeg tro på)

Har man prosessor er man mere bundet til avspiller da HD og HDMI ikke er å få kjøpt for disse brukerene.

Hva man leser i tester vil variere ut fra mange faktorer.
    Prøv å test ulike avspillingsmuligheter selv hjemme så finner du ut om oppgradering har null , lite , ok eller mye for seg.

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oj hygen, det var litt av et utfyllende svar. Det setter jeg stor pris på:-D

Jo, jeg er selvsagt klar over at jeg burde hatt en nyere forsterker med HDMI, men jeg er ikke typen som investerer i audio/video i tide og utide, derfor må det nok vente litt til. Og 3803en er ikke så ille..

Derfor var tanken å bytte ut min gamle Denon DVD som fungerer som CD-spiller og PS3 som BR/DVD spiller - med en BR spiller som behersker alt. Og dessuten må den ha dekoder for HD lydformat, så jeg kan benytte multikanalsinngangene på min nuværende receiver.
    Videre er jeg veldig 'keen' på å kunne klare meg med kun en fjernkontroll, så jeg ser et åpotensiale i å bytte BR spiller, selv om jeg har en "gammel" receiver.

Men hvis LX71 er så treg som det indikeres, så vil det antagelig føre til irritasjon. Dessuten koster den jo endel, så jeg ble litt inspirert igjen til å sette i bestilling en Sony BDP S550 umiddelbart. Etter hva jeg leser på nettet fungerer den OK som CD spiller, dersom man bruker digital utgang for dette. Virker da som det er spilleren jeg er ute etter!
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xerxes
    Skulle vel tro at denne TV'n har en god nok scaler innebygget til at du ikke skulle bekymre deg for oppgradering i spilleren, (selv om den også er god)
    Hva som gjør den beste jobben må du prøve når den tid kommer. Du kan ikke få lånt en spiller en ukes tid da?
    Og når det gjelder DVD samlinga di, den blir nesten stående uberørt etter at du har begynt å se på Blu... ;-)
    Hehe...har så mye DVD-materiale som ennå ikke har kommet på BD såvidt jeg vet (serier som Sopranos, The Wire etc) så jeg tror nok det blir en del DVD i begynnelsen. Etterhvert blir nok sikkert DVD samlinga stående mer og mer urørt ja. Så i helgen at til og med den lokale bensinstasjonen nå hadde et BD-eksemplar av flere nye filmer, i tillegg til DVD. Så da kommer det seg jo etterhvert.

Når det gjelder oppskalering, så har jeg ikke så mye greie på dette. Har ikke fått tv'en ennå, og testet. Men hvordan gjør man det da? Sender man bare signalene som de er originalt inn i tv'en, og så sørger deg for å oppskalere til 1080i selv?

Newcomer Xerxes sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baggin
    Hehe...har så mye DVD-materiale som ennå ikke har kommet på BD såvidt jeg vet (serier som Sopranos, The Wire etc) så jeg tror nok det blir en del DVD i begynnelsen. Etterhvert blir nok sikkert DVD samlinga stående mer og mer urørt ja. Så i helgen at til og med den lokale bensinstasjonen nå hadde et BD-eksemplar av flere nye filmer, i tillegg til DVD. Så da kommer det seg jo etterhvert.

Når det gjelder oppskalering, så har jeg ikke så mye greie på dette. Har ikke fått tv'en ennå, og testet. Men hvordan gjør man det da? Sender man bare signalene som de er originalt inn i tv'en, og så sørger deg for å oppskalere til 1080i selv?
    Har ikke så mye greie på oppscalering selv heller, men min projector sammen med min x antall år gamle dvd spiller med analoge komponentutgang gir ett bedre bilde en oppskalert 550 bilde gjennom hdmi. Nå koster projektoren min 10x hva en 550 koster så det er kanskje rått parti. Jeg må også innrømme at min gamle dvd spiller også gjør en bedre jobb en om jeg lar 550 sende 576i til projektoren direkte gjennom hdmi også... Tror 550 er best på BD rett og slett, men det har ikke skjedd mye siden S1 på bildesiden på BD heller etter mitt skjønn (men blitt ganske mye billigere da...)

Når du får Tv'n så plugger du inn med beste kide du har og Tv vil gjenkjenne dette og scalere dette til å passe bilderuten (Tv'n har sikkert også ulike mer eller mindre vellykkede funksjoner for å strekke 4:3 bilder og krympe 1,85:1 bilder for å passe skjermen... unngås for enhver pris ;-)

En Tv til 20K (som jeg mener å huske at er veil pris på denne) er laget til kun å vise bilder så bra som mulig og har sikkert en ganske bra scaler, for skalere bildet må den gjøre uansett når den får inn annet en 1920x1080 ellers ville jo bildet blitt som frimerke på midten av skjermen...

Når du har begge ting på plass må du rett og sett prøve ut hva som er best.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer til å kjøpe min Sony BDP-S550 til helgen, har Sony KDL-46X3500 på bildesiden og Denon AVR-3806 receiver. Bruker fjernkontrollen til receiveren til å styre alle komponentene mine i dag. Men jeg lurer på om det er noen som vet hvilken kode jeg kan bruke for å få S550 sine funkjsoner på Denon fjernkontrollen?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tilkobling BluRay-Vantage(satelitt)-AV Receiver-TV

Heisan.
    Her har jeg kanskje kommet på rett plass ?
    Har fra før en hjemmekinoanlegg fra Sony (DAV-X1) og skal nå "oppgradere" dette med BluRay og ny receiver. Har fått en BDP-S550 i hus, og venter på receiveren ( Sony STR-DG520B). Posten klarte selvfølgelig ikke å levere begge kolli samtidig.
    Vel, det jeg lurer på er tilkoblingen av det jeg nå har. Altså min Vantage 7100 HD satelitt tuner, Sony BDP-S550 BluRay-spiller og Sony STR-DG520B AV receiver.
    Før jeg spør så fryktelig mye mer kan dere jo ta en titt på det tilkoblingsskjemaet jeg har funnet på Sonys hjemmesider.

DAV-X1Â*|Â*Sony Europe kundestøtteportal

Noen som har noen kommentarer til dette ? Finnes det "bedre" måter å koble dette på ? (Husk at BluRay-spilleren ikke har HDMI-repeater, slik at jeg kan ikke kjøre "full HDMI").

Veldig hyggelig om noen ville komme med innspill på hvordan jeg best bør koble dette utstyret :-)

Svein

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svesa
    Heisan.
    Her har jeg kanskje kommet på rett plass ?
    Har fra før en hjemmekinoanlegg fra Sony (DAV-X1) og skal nå "oppgradere" dette med BluRay og ny receiver. Har fått en BDP-S550 i hus, og venter på receiveren ( Sony STR-DG520B). Posten klarte selvfølgelig ikke å levere begge kolli samtidig.
    Vel, det jeg lurer på er tilkoblingen av det jeg nå har. Altså min Vantage 7100 HD satelitt tuner, Sony BDP-S550 BluRay-spiller og Sony STR-DG520B AV receiver.
    Før jeg spør så fryktelig mye mer kan dere jo ta en titt på det tilkoblingsskjemaet jeg har funnet på Sonys hjemmesider.

DAV-X1Â*|Â*Sony Europe kundestøtteportal

Noen som har noen kommentarer til dette ? Finnes det "bedre" måter å koble dette på ? (Husk at BluRay-spilleren ikke har HDMI-repeater, slik at jeg kan ikke kjøre "full HDMI").

Veldig hyggelig om noen ville komme med innspill på hvordan jeg best bør koble dette utstyret :-)
    Ser at ingen har svart på dette innlegget, og det kan kanskje være like greit :-) Har ombestemt meg når det gjelder forsterker, og kjøpt en STR-DG820 i stedet, og dermed får jeg koblet opp hele anlegget med HDMI-kabler. Dyrere, men bedre :-)

Svein

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svesa
    Ser at ingen har svart på dette innlegget, og det kan kanskje være like greit :-) Har ombestemt meg når det gjelder forsterker, og kjøpt en STR-DG820 i stedet, og dermed får jeg koblet opp hele anlegget med HDMI-kabler. Dyrere, men bedre :-)

Svein
    HDMI hele veien er det beste viss du vil oppleve HD lyd ja8)

Side 19 av 28 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •