Mye vits med BD Live......

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mye vits med BD Live......

..... når man har "bredbånd" fra ICE! Trodde ikke at spillerne krevde ekte bredbånd for BD Live, men det gjør dem nok. Mobilt bredbånd gjennom bredbåndsmodem fungerer altså ikke.. svarte altså

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fungerte det ikke i det hele tatt? Hvor mye levere ICE linja?

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Fungerte det ikke i det hele tatt? Hvor mye levere ICE linja?
    Ligger rundt 500k når jeg sjekker på speedometer. Jeg trodde først jeg ikke hadde satt opp spilleren riktig siden jeg fikk feilmelding om at jeg ikke var koblet til nettet, men oppdatering av firmwaren fungerte fint. Det står også i folderen på filmene at BD Live krever bredbånd, oppringt fungerer ikke, ICE har da dial-up connection, selv om jeg er pålogget hele tiden.

Sånn går det da jeg bor 6km unna nermeste sentral, og Telenor mener det ikke er lønnsomt å bygge ut på den plassen jeg bor

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Sånn går det da jeg bor 6km unna nermeste sentral, og Telenor mener det ikke er lønnsomt å bygge ut på den plassen jeg bor
    Der jeg bor, er det også enkelte som har slike avstander. Heldigvis er det et lokalr bredbåndsselskap som holder til her, og de sender faktisk over den avstanden! Man oppnår selvsagt ikke 4-5 mbit, men alikevel en annselig fart. Synd ikke du har et slit tilbud :-?

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Der jeg bor, er det også enkelte som har slike avstander. Heldigvis er det et lokalr bredbåndsselskap som holder til her, og de sender faktisk over den avstanden! Man oppnår selvsagt ikke 4-5 mbit, men alikevel en annselig fart. Synd ikke du har et slit tilbud :-?
    Jeg vet at NGT har tilbud til de som bor langt unna sentralen, men selvsagt så ligger ikke dem i min sentral da. Har også en lokal tilbyder, som kunne garantere inntil 5km, men da jeg bor 6,3km unna, så ville de ikke garantere for hele biten. Vurderer å snakke med dem om å få prøvd dette for å sjekke om det går alikevel, så kan dem eventuelt slå av på prisen hvis hastigheten ikke er tilfredsstillene nok.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •