Beste Blu-ray på oppskalering av SD DVD - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Broren min har ps3 og må si meg overrasket over dvd kvaliteten fra den.

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Man må anta at testen av PS3 er utført med siste firmware når testen er tatt.

Så vidt jeg husker så hadde L&B testen av PS3 nokså kjapt etter at den ble lansert, og konkluderte med at den som DVD spiller ikke var topp da. De kan ikke sende ut ny test av konsollen for hver bidige firmware som kommer heller.

Det er bare det at de gjentok denne påstanden om dårlig DVD -avspilling fra PS3 senest for 2-3 måneder siden i en test av Blu-ray spillere.

Jeg mener det er relevant å vite hva slags innstillinger de har brukt, ellers blir det en altfor overfladisk bedømmelse.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Det er bare det at de gjentok denne påstanden om dårlig DVD -avspilling fra PS3 senest for 2-3 måneder siden i en test av Blu-ray spillere.

Jeg mener det er relevant å vite hva slags innstillinger de har brukt, ellers blir det en altfor overfladisk bedømmelse.
    I What? Home Cinema "vant" PS3 som BD-spiller over de første BD.spillerne fra Samsung, Sharp og Sony, mener jeg å huske. Der mener jeg det ble nevnt at den var bra på DVD.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima

Jeg husker den testen. Men da hentet de kun tekst i fra den originale testen, siden PS3, Sony S300 og den siste av de tre kun hadde lite skrevet om seg.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •