Blu-Ray soner med et tastetrykk uten oppgradering?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lightbulb Blu-Ray soner med et tastetrykk uten oppgradering?

Tenkte jeg skulle tipse dere der ute angående soner på BD filmer. I forrige uke bestillte jeg meg Panasonic DMP-BD50 regionfri fra Stegen. Den har jeg enda ikke fått, men den er underveis. Jeg kjøpte derfor filmen The Orphanage fra HD moviesource som er en ren sone A film ifølge dem. De er flinke til å merke filmene på sidene sine om hvilke soner det er. På infoen til denne filmen på hjemmesiden til hdmovie, står det derimot at man kan komme seg forbi dette, iallefall på en PS3 som eksempelet beskrev. Jeg testet samme trikset på min Samsung spiller, etter at region incompability kom opp, og den gikk i stopp, så startet jeg en gang til og trykket på Disc Meny andre gang meldingen kom, og vips der var menyen, og filmen lot seg avspille

Nå vet jeg ikke om det er kun denne filmen som lar seg lure, eller andre sone A filmer også. Underveis til min postboks er filmen Point Break, som også er ren sone A, uten at det står noe tips som dette i infoen. Jeg skal prøve det samme med den når den kommer for å sjekke, og skal gi tilbakemelding her om det er likedan. Om det er likedan på alle sone A filmer, så er jo en regionfri spiller overkill da, men Panasonicen som er bestillt er vel mange hakk bedre enn min nåværende Samsung

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kun noen utvalgte titler fra New Line som fungerer med dette "trikset". Så kjøpet av en sonefri Panasonic var nok lurt uansett.

Selv har jeg Panasonic's første spiller som kom i USA (BD10A). Den er ekstremt stabil, og jeg har ingen planer å bytte den ut med det første, med mindre jeg får en nyere spiller til en veldig god pris. Men da blir det uansett en ny Panasonic.

BD50 har fått veldig gode kritikker. Den er sikkert like dårlig som alle Panasonic's Blu-ray spillere når det kommer til oppskalering av DVD, men jeg ser du har både en Pioneer samt en Denon receiver som sikkert er god, så da er det sikkert ikke like viktig.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kim Olav Svines
    Det kun noen utvalgte titler fra New Line som fungerer med dette "trikset". Så kjøpet av en sonefri Panasonic var nok lurt uansett.
    Det hadde du rett i. Point Break filmen lot seg ikke "lure"

Sitat Opprinnelig postet av Kim Olav Svines
    BD50 har fått veldig gode kritikker. Den er sikkert like dårlig som alle Panasonic's Blu-ray spillere når det kommer til oppskalering av DVD, men jeg ser du har både en Pioneer samt en Denon receiver som sikkert er god, så da er det sikkert ikke like viktig.
    Er fornøyd med oppskaleringen fra DVD via Denonen ja iallefall

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •