Harman/Kardon DVD29 - meninger ønskes.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer azerty sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harman/Kardon DVD29 - meninger ønskes.

I et svakt øyeblikk slo jeg til på Harman/Kardon DVD29. satt ned fra 2.999,- til 2.200,- på handelens dag. Etterpå så leste jeg at denne bare var søppel, men synes den ga et særdeles bra bilde på Pioneer PDP 4270.

Grunnen til kjøpet er at jeg liker kombinasjonen Harman/Kardon forsterker på mine Dali Suite 2.5 høyttalere. Har ikke plass til altfor mye lyd og bildeutstyr, så trengte en god dvd-spiller med god lyd som cd-spiller. Hadde egentlig tenkt å kjøpe Denon 1940, men slo til på Harman/Kardon pga. pris.

Bør jeg levere tilbake eller beholde? Bildemessig er den svært bra, men hører ikke noen nevneverdig forskjell på lyden kontra min NAD C520 CD-spiller som blir overlatt til min mor sammen med NAD C320 forsterker.

Innspill og erfaringer mottas med takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er du fornøyd med lyd/bilde og bor i nærheten av kjøpsstedet, behold spilleren. Går det galt så har du angrefrist og/eller garanti.
    Jeg kunne også tenke meg en H/K DVD spiller, men er litt nølende. Dette pga. alle de negative tilbakemeldingene på bla. dette forumet. I tillegg bor jeg langt fra nærmeste hifi-sjappe. Da blir det mye "administrasjon" hvis spilleren ikke er god
    Jeg vil også ha erfaringer fra andre medlemmer,så sett i gang, alle sammen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •