Trøbbel med gammel Denon DVD-spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer JacobH sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trøbbel med gammel Denon DVD-spiller

Hei folkens!

Har en gammel Denon DVD-2500. Denne har funket upåklagelig helt til i går. Da nektet den å spille av Bee Movie som vi hadde skaffet til 4-åringen i huset. Spilleren funker helt greit med andre DVD-er, og Biefilmen funker helt greit på andre DVD-spillere.

Det jeg lurer på er om det er noen som vet om det er noe kompatibiltetsproblemer mellom gamle DVD-spillere (min er 10 år) og nyere DVD-plater?

mvh Jacob

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Jeg har blant annet hatt Denon DVD-2000, 3000, 2500, 5000, 3300, 1600, 2900, 3800, A1, 3910, 1730, 3930 og A1XVA og dessverre så har du rett; Med unntak av 3800 og den gamle A1 fra 2003, så har det stort sett vært et eller annet software-problem med alle Denon-spillerne. Men det er kanskje ikke så veldig dramatisk; For et år siden kjøpte jeg en Pioneer DV-380 til 600 kroner. Den spiller bedre enn Denon DVD-2500 på både lyd og bilde. Så da er det kanskje på tide å bytte?

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, den har jo gjort jobben sin i snart 10 år, så det er vel på tide å pensjonere den. Synd, for den var en god spiller (til mitt bruk). Det blir nok en ny Denon.

mvh Jacob

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er den sonefri? Om det ligger ny soneblokkering på Bee Movie, så kan det være at den overstyrer maskinen.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, den er sonefri. Men det er en slik type at jeg må endre sone manuelt i oppsettet for spilleren for at den skal skifte mellom sone 1 og 2, så jeg trodde ikke det skulle ha betydning. Mulig at det har det likevel?

mvh Jacob

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •