Marantz CD5400 eller Pioneer DV 565a for best lyd på CD?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Marantz CD5400 eller Pioneer DV 565a for best lyd på CD?

Leste en test om Marantz CD5400 i svenske Bilg och ljud og den fikk 9+ fordi den var bra i forhold til pris.
    Har selv en pioneer 565 og lurer vel på om cd avspilling på den er noe særlig bra. Lurte på å kjøpe cd ved siden av, som Marantzen f.eks.
    Hva tror dere? Er det mye bedre å spille CD på marantzen i forhold til pioneeren min. Har en mening selv men vil gjerne høre med dere først

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kort og godt ja......

M.CD-5400 Fjernkontroll Pitch Kontroll CD-Tekst Kr. 2.495,-

http://www.jfssoundsystems.no/

Har selv hørt på den der,sammen med en en MARANTZ PM-6010 OSE
    Det klang bra i mine ører..

Selv går jeg for en dv 6400 fra marantz. Den fikke 8+ på lyd og 8+ på bilde(siste lyd og bilde.) Har ikke råd til å kjøpe både dvd og cd,men hadde jeg hatt gryn nok så hadde jeg gått for dv 6400 og cd5400.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Cyrus-CD-spilleren din i et engelsk blad for ca. et halvt år siden, (eller kanskje det var en nyere modell?), og den vant en hederspris der, referanse hos dem og greier. prøvd å kobla den til hjemmekinoanlegget?

Intermediate jonia sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som en generell regel kan en regne med bedre cd lyd fra en dedikert cd spiller sammenlignet med en DVD spiller i samme priskategori.

Marantz har alltid fått gode tester på sine produkter i forhold til lydkvalitet og oppløsning, så du tabber deg neppe ut på å kjøpe en slik en.

Hos JFS får du denne til en god pris som sollie allerede har tipset deg om..

Jeg har aldri hørt pioneer på musikk, men vil anta at Marantzen er endel mer oppløst i lyden, og noe mer detaljert.

Hvis jeg ikke husker feil tror jeg forresten denne cd spilleren er testet i lyd og bilde for ikke så lenge siden sammen med en integrert Marantz forsterker og Audio Pro SA5 høyttalere. Mener å huske anlegget kom meget bra ut i denne testen!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •