Jeg tenkte bare jeg skulle fortelle litt om min erfaring så langt med denne spilleren.

Jeg kjøpte den på Ebay, og total pris levert på døra ble rett i underkant av $600. Hovedgrunnen til at jeg kjøpte denne var at jeg ville ha en sonefri BluRay og sone 1 DVD spiller i tillegg til PS3. Når prisen var såpass bra, tenkte jeg at det er jo for øyeblikket fryktelig mange billige HD-DVD filmer å få tak på. :-D

Det førtste jeg gjorde når jeg fikk den hjem var selvfølgelig å koble til strøm (med en liten konverter som guttungen bruker til gameboy'en.) Det gikk ikke noe greit, den slo seg på, bare for umiddelbart å slå seg av igjen..

Jeg tenkte at kanskje var konverteren litt liten, bestilte derfor en ny på 300W, og nå virket det sheldigvis som det skulle. Har kun hatt spilleren koblet til i ett par dager, men er så langt fryktelig imponert, synes bildet på BluRay er bedre enn på PS3, og DVD samlingen min har fått nytt liv!

Så denne spilleren kan trygt anbefales til alle som har lyst på en kombo spiller!!