Primare v25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Primare v25

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    889
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Primare v25

Noen som har noen erfaringer med denne dvd spilleren? Jeg har den selv og syns den er kjempe bra, men jeg har bare hatt billige dvd spillere fra før, så jeg har ikke noen bra toppmodell å sammenligne med.

En fin liten sak er at det er en x-vga inngang på den. jeg brukte denne på prosjektoren min og bilde ble mye bedre enn med s-video.

Men hvordan er denne spilleren i forhold til andre bra spillere som f.eks H/K DVD25 ?

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er vel bedre en H/K DVD25!noen som vet når den nye h/k dvd 30 kommer?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,110
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hvordan er denne spilleren i forhold til andre bra spillere som f.eks H/K DVD25 ?
    Jeg har ikke prøvd denne spilleren. Menden er jo i en annen prisklasse enn DVD25, og den er nok ganske sikkert bedre. Primare er jo ansett for å være et meget bra merke..

Mvh

AK

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenker på å kjøpte v25 snart, men er litt skeptisk til plasseringen av phono-utgangene. Skal visstnok være plassert så nært scart-utgangen at det kan bli plassmangel (ifølge Lyd&Bilde). Noen som kan si noe om dette?

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    889
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så bak på den nå og det kan faktisk stemme. De er plassert ganske nærme hverandre. Ledningen er jo plassert litt på siden av scart kontakten. så denne vil da gå over phono pluggene, så jeg måtte bøye og dytte litt på scart ledningen for å få inn phono pluggene. Det var absolutt ikke noe problem, men hvis du har noen feite, dyre kabler så er de kanskje litt stive og kan være vanskelig å få inn der.

Jeg vet ikke, for jeg bruker ikke scart eller de phono pluggene der, jeg bare prøvde nå med billige kabler som lett lar seg vri og bøye på.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •