Sony KDL-W3000, hvilken DVD-spiller og høytallere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony KDL-W3000, hvilken DVD-spiller og høytallere?

Jeg tenker å kjøpe Sony sin W3000 46 tommer.
    Tenker å kjøpe meg en ny DVD-spiller til det tv. Skal jeg kjøpe en Blue-Ray spiller eller bør jeg vente med det?
    Jeg har en Harman-Kardon Forsterker, men den skal byttes ut.
    Har ikke noen høytallere. Men jeg tenker å kjøpe kun et par høytallere. Det blir ikke noe surround. Derfor må ja ha et par som duger til begge deler, altså musikk og film. Noe som jeg helt klart ser er litt vanskelig.

Hva sier dere. kan der hjelpe en kar litt på vei?
    Har satt en grense på 17-20 000 på DVD, høytallere og forsterker.

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av massive
    Tenker å kjøpe meg en ny DVD-spiller til det tv. Skal jeg kjøpe en Blue-Ray spiller eller bør jeg vente med det?
    Jeg har en Harman-Kardon Forsterker, men den skal byttes ut.
    Har ikke noen høytallere. Men jeg tenker å kjøpe kun et par høytallere. Det blir ikke noe surround. Derfor må ja ha et par som duger til begge deler, altså musikk og film. Noe som jeg helt klart ser er litt vanskelig.

Hva sier dere. kan der hjelpe en kar litt på vei?
    Har satt en grense på 17-20 000 på DVD, høytallere og forsterker.

Jeg ville satset på en blu ray spiller feks denne Samsung BD-P1400 som du nå får til litt over 2000 og jeg kan anbefale deg Onkyo 805 som forsterker og feks Dali høytalere.
    Mvh bigtor

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av massive
    <snip>
    Kjøp PS3!

Sven

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå for Samsung BD-P1400 hvis du ønsker best mulig bilde for en billig penge.
    Denne spilleren presterer såpass bra at de andre BD spillerene ikke forsvarer sin høyere pris.

Evt. så er jo PS3 et kjempe alternativ. Mye mer gøy man kan gjøre med den...

For å kunne anbefale noen høyttalere og en reciver innenfor ditt budsjet så føler jeg at man trenger å vite litt mer om hvilken preferanser du har.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vurdert PS3 ja. Men litt usikker ang det. pga jeg har et arbeidsrom og det haddet vært fint å ha ps3`en der. Men for å bruke ps3 må ikke man ha på tv skjermen hvis man skal høre på musikk?

Preferanser ja. Ikke så mye egentlig. En mann som nærmer seg 30 som hører alt mulig musikk egentlig og ser en del filmer, enten fra en MacBook som er koblet til eller DVD. Fruen er jo veldig opptatt av design og at det er ikke noe som tar alt av oppmerksomheten. Noe som er forståelig når jeg skal kjøpe et tv som er såpass stort vettu :-).

Jeg har en bekjent hos Sony derfor tenker jeg å kjøpe gjennom han. Men betaler vel for litt ekstra da tenker jeg eller? På en måte kunne det vært greit med noen *Sony produkter.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face

Da var Sony W3000 46 tommer i hus.
    Mycket bra. Passer perfekt inn. Har allerede testet sett film. Gikk til innkjøp av PS3 også. Har "synket" den med MacBook så nå er alt tipp topp. PS3 funker som mitt nye multimediasenter.

Ellers vurderer jeg til anskaffelse av et par høytallere til tv. De skal fungere som musikk anlegg og samtidig bruke de når jeg ser film.
    Jeg vet at jeg ikke får noe hjemmekino. Men det går ikke med 5 stk høytallere i leiligheten og min misliker det sterkt.
    Jeg har ogå funnet ut at TV kan stille inn lyden på variabel. Det vil vel si at hvis jeg kjøper et par høytallere med innebygd forsterker skal kunne styre lyden gjennom tv fjernkontrollen. Men vil dette ha noe å si for kvaliteten for lyden? Jeg pør kanskje dumt nå

De høytallerne jeg har sett på er Beolab 3. De har innebygde forsterker og har en bra lyd.
    Er det noen som har prøvd å koble til høytallere direkte til tv?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •