Problemer med opptak

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer TLund sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med opptak

Vet ikke om dette er rette plassen å poste, men jeg prøver. Jeg har en Pioneer DVR-LX60 hard disk opptager, å har tv signaler fra lyse. I går kveld, skulle jeg ta opp noen programmer på Discoverychannel, men da jeg trykket på opptak, så kom det opp en melding på skjermen som sa at dette programmet var kopibeskyttet, å jeg fikk ikke tatt opp. dette kom opp på 4-5 forskjellige kanaler (discovery, discovery HD++). Prøvde jeg på f.eks nrk, tv2 ol. så fikk jeg tatt opp. Snakket med en bekjent av meg, som har samme type opptager, men får signalene via parabol, å han hadde ingen problemer med å få tatt opp. Noen andre som har opplevd dette?

Active emoll76 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan har du koblet enheten opp mot opptaker? Tror det skal være mulig å stille dette på innstilling for inngang( antar du bruker scart/ AV1 eller? ) Velg " Dekoder " e.l. som skilde inn i menyen for oppsett. Hvis ikke, prøv en annen inngang. Bruker manual forteller garantert om denne problem stillingen

Newcomer TLund sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både opptager og tv tuner er koblet via hdmi kabel, gjennom Pioneer LX60 forsterker. Det som er tingen her er at jeg har hatt dette oppsettet i flere måneder, å har ikke hatt noen problemer. Jeg tok sist opp programmer fra discovery sist helg, men så plutseligt nå får jeg opp denne meldingen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •