Bluray for Onkyo TX-SR875

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Ammatør sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bluray for Onkyo TX-SR875

Skal kjøpe ny Bluray spiller som må vere god på scallering av vanlig DVD siden jeg har en stor sammling av dem fra før, må sende 7.1 siden det er høytaler oppsettet mitt. Der er veldig mye snakk på forumet om DD+, TrueHD, DTS HR, DTS MA, HDMI 1.1 , 1.2 og 1.3, PCM osv så det blir en jungel for dem som ikke er eksperter på de forskjellige formatene og hvilken dekoding som er best i spiller eller reciver osv, noen som har prøvet ut forskjellige Bluray spillere og kan utale seg om dette og hvilken spiller som kan anbefales i mitt oppsett med Onkyo TX-SR875, blir sikkert kjøpt Epson TW 2000 som prosjektor. Håper på tilbakemelding snarest siden bestilling skal inn. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ammatør
    Skal kjøpe ny Bluray spiller som må vere god på scallering av vanlig DVD siden jeg har en stor sammling av dem fra før, må sende 7.1 siden det er høytaler oppsettet mitt. Der er veldig mye snakk på forumet om DD+, TrueHD, DTS HR, DTS MA, HDMI 1.1 , 1.2 og 1.3, PCM osv så det blir en jungel for dem som ikke er eksperter på de forskjellige formatene og hvilken dekoding som er best i spiller eller reciver osv, noen som har prøvet ut forskjellige Bluray spillere og kan utale seg om dette og hvilken spiller som kan anbefales i mitt oppsett med Onkyo TX-SR875, blir sikkert kjøpt Epson TW 2000 som prosjektor. Håper på tilbakemelding snarest siden bestilling skal inn. :-D
    Vet ikke om du har bestilt noe enda, men her er iallefall ett tips. Du har jo SR875 som jo har innebygget HQV Reon oppskalerings chip. Denne gjør en bedre jobb enn omtrent alle Blu-Ray spillere på markedet, og det er vel omtrent kun DVD spillere med HQV Realta som kan skryte på seg å ha bedre oppskalering. Så jeg mener du bør kjøpe en billig Blu-Ray og sende til forsterkeren og la den skalere opp DVD filmene dine. Jeg foreslår Panasonic DMP-BD30. Denne har ikke spesielt god oppskalering og den dekoder heller ikke de nye HD lyd-formatene. Dette er jo akkurat det du trenger: Forsterkeren din oppskalerer for deg, og den dekoder og de nye lydformatene. Ergo kan du kjøpe en billig Blu-Ray spiller....

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1

Jeg har også 875 og har tenkt å kjøpe en billig bluray som kan sende HD lyd som bitstream til receiveren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •