Pioneer opptaker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Tor Ole sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer opptaker

Har en dvr Lx60.
    er det noen som vet hvor jeg kan slå av viften til harddisken når jeg skal spille dvd/ musikk.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viften er jo der for en grunn, men hvis du skrur opp spilleren og finner ut hvilken spenning den går på, hvilken kontakt den har, samt diameteren på viften, så kan sikkert noen tips komme flytende din vei.

Dersom den har standard "pc-kontakter" kan du sette på et potensiometer som du kan stille ned viftehastigheten med under filmvisning.

DrE

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    som sagt over, bytt viften til en mer støysvak. Det finnes en universal sak fra Komplett.no som man kan justere vifter trinnløst med. Den koster ikke mange kronene.

MEN det er jo en grunn til at det er montert en vifte der. Du vil kanskje oppleve at du overoppheter (ødelegger) hardisken din i følge av å slå av viften.

Skulle gjerne gitt deg en link, men akurat nå er forøvrig Komplett.no og Norek.no sine sider nede!

Intermediate Tor Ole sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal gå an og skru viften av i menyen en plass men har ikke funnet ut hvor enda, når men bruker avspilling av cd eller dvd så er ikke harddisken på så derfor skal det ikke være noe problem og slå denne av, mener jeg, men får ta meg en titt i bruksanvisningen evt, ringe Pioneer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •