Helios X3000 - Noen erfaringer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Helios X3000 - Noen erfaringer?

Jeg tenker på å kjøpe en Helios X3000, og lurer på om noen her har erfaringer med den. Har hørt den kan ha en tendens til å låse seg, stemmer dette? I hva slags situasjoner låser den seg i så fall?

Primært skal jeg bruke den til å spille DVD, er den et godt valg til det? Og bråker den noe særlig?

(Kjøpte en HD-E1 på Elkjøp til 995,- i forrige uke, men vurderer nå å benytte meg av bytteretten og heller kjøpe Helios om den er et bedre valg for mitt bruk.)

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du vil ha en rimelig DVD-spiller og ikke trenger nettverksfunksjonaliteten på Helios, så er jo Oppo enda et godt valg såvidt jeg vet. Er det ikke 981 den siste heter? Får jo glimrende omtale til og med i Stereophile.

Ellers vet jeg ikke så mye om X3000. Nettverksavspillere finnes det flere gode av, bla popcornhour som får mye omtale nå om dagen. Denne har dog ikke dvd-spiller, men kan nyttegjøre seg av en usb-dvd-rom.

popcornhour til 1790,- på komplett
    Oppo DV-981HD til $229 (NOK1300, men uten frakt/avgifter)

Jeg vet ikke hvem som selger Oppo i norge for tiden, men komboen popcornhour og oppo kan jo komme til å koste noe av det samme (litt mer) enn helios-løsningen...

DrE

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •