Toshiba HD-E1 vs. en vanlig DVD-spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba HD-E1 vs. en vanlig DVD-spiller

Jeg kjøpte meg en Toshiba HD-E1 (for den nette sum av 995,-) i håp om at jeg skulle kunne bruke den i 1080i på min Barco Vision 701s, men så kan det se ut som om det ikke går alikevel... Nå har den jo ikke DivX-mulighet, så før jeg kjøpte den tenkte jeg som så; "jaja, om jeg får 1080i så skal jeg ikke klage på at den ikke kan spille av DivX". Men nå som jeg sannsynligvis er stuck i SD-land, vurderer jeg å levere den tilbake til butikken og få meg en vanlig DVD-spiller som og støtter DivX i stedet. Eller evt. kjøpe en brukt Helios X3000 om jeg finner en rimelig en.

Spørsmålet er da; får jeg en DVD-spiller som er ca. tilsvarende god som HD-E1 på standard DVD til under 1000-lappen? Eller er HD-E1 såpass overlegen selv på SD at jeg likegjerne kan beholde den?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor kan du ikke kjøre 1080i?
    Jeg har prøvd mange DVD-spillere i mange prisklasser (også meget høy klasse), og HD-E1 knuser alle. Den er rett og slett grisegod!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til at jeg ikke får kjørt 1080i kan du lese her

Basically, ser ikke ut som min 701s liker 1080i-signalet HD-E1 gir da bildet er helt forskjøvet og det ikke er mulig å gå inn i adjust-menyen på 701s mens bildet vises. Min HP-laptop derimot fungerer fint mot Barcoen i 1080i.

Hvilken prisklasse må jeg opp i for å få en DVD eller Multimediastreaming-spiller som har tilsvarende eller bedre bildekvalitet som HD-E1?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •