Billig DVD-spiller LG DVX-298H

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig DVD-spiller LG DVX-298H

Hei.

Jeg har kjøpt en Panasonic 42PZ70 (full hd) og skal nå ha en ny dvd-spiller som spiller av det meste av videokodeker (xvid og divx). Er det noen som har erfaringer med denne spilleren? MEETER / LG DVX298H DVD-Spiller, HDMI, USB Plus, JPEG/DivX/XviD

Jeg tenker på kvaliteten på bildet over HDMI, regner ikke med at det er av ypperste kvalitet siden spilleren koster 700,- men siden jeg skal ha dvd-opptaker i fremtiden gidder jeg ikke bruke så mye penger på en midlertidig spiller.

Alle kommentarer mottas med takk da det er vanskelig å finne noe informasjon om denne spilleren (kanskje de som har kjøpt den ikke tør stå frem )

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner ikke den, men du bør vurdere Oppo:

OPPO Digital - Up-Converting DVD Players - Buy Direct from the Manufacturer

980 er super
    981 er muligens enda bedre, men da kanskje til større skjermer
    983 kommer snart og skal etter ryktene være enda bedre igjen - om det i det hele tatt er mulig

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uffda, da røyk jeg på en OPPO 981HD hos datakjeden til 1995,-. Skal hilse og takke fra lommeboka... Nå må jeg bare forklare for frua at vi faktisk MÅTTE ha en slik en...

Står på produsentens hjemmeside at HDMI-kabel følger med, gjorde det det i ditt tilfelle? (hvis du kjøpte i/fra Norge da vel og merke)

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    joda, HDMI kabel ligger i esken - ihvertfall når man bestiller direkte fra USA

velkommen i Oppofanklubb

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke med deg men etter to dagers bruks så kan jeg ikke si at dette var et bra produkt. Greit, den svelger unna alt som er av formater, men den gjør en ALTFOR dårlig jobb på kvaliteten på bildet. Svartnivåer blir meget hakkete.

Er dette tilfellet med din også? Jeg har prøvd alle signalkildemuligheten 576p, 720p og 1080p, alt i håp om at det var oppskaleringen som tulla det til, men samme resultat. Prøvde å se en scene fra ringenes herre (original dvd) og jeg bare irriterte meg over den generelt dårlige kvaliteten på bildet.

Allikvel ser det ut som en Oppo-spiller er populært blandt hifi folket, har jeg fått et feilprodukt eller er det kun populært som et bi-produkt til en dvd-spiller av bedre kvalitet?

Hvis den skal være slik den er nå så blir den byttet/solgt.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres merkelig ut. Det er mange som har kjøpt 980 og jeg kjenner bare fornøyde brukere. Sjekk tråden som omhandler forskjellen på 980 og 970 under denne hovedkategorien.

http://avforum.no/forum/dvd-cd-spill...tlig-oppo.html

Er alt stilt inn riktig, TV og spiller?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •