toshiba ep10 2 spørsmål

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

toshiba ep10 2 spørsmål

har noen hatt problemer med at spilleren henger seg opp?
    akkurat nå stoppet den midt i en film, fikk ikke til noe annet enn å dra ut stikkkontakten å prøve på nytt, men da fikk jeg beskjed om at det ikke var gyldig format?

også lurer jeg på om noen har fått filmene man må sende etter ved kjøp av toshiba hd dvd spiller. Har ventet 2 mnd nå, vet ikke om jeg orker å styre noe mer med det

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å legge inn innlegget i hovedtråden for disse spillerne.

Det er veldig uholdbart dette at filmene ikke kommer. Kanskje man kan tipse noen journalister om dette, om de ikke har fått det med seg. Synes ikke du skal gi deg, om ikke annet enn av prinsipp.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av weener
    har noen hatt problemer med at spilleren henger seg opp?
    akkurat nå stoppet den midt i en film, fikk ikke til noe annet enn å dra ut stikkkontakten å prøve på nytt, men da fikk jeg beskjed om at det ikke var gyldig format?

også lurer jeg på om noen har fått filmene man må sende etter ved kjøp av toshiba hd dvd spiller. Har ventet 2 mnd nå, vet ikke om jeg orker å styre noe mer med det
    Hvilken film var dette? Har du lagt inn siste firmware til spilleren som kom i november?

Venter også fremdeles på filmene, men i mitt tilfelle glemte jeg å sende med kvitteringen i brevet, men sendte den til oppgitt epostadresse en uke senere. Først i går da jeg sjekket utgående mailer, så jeg at jeg hadde scannet kvitteringen fra min Samsung Blu-Ray spiller istedet.. Så jeg scannet den riktige og sendte mail med forklaring, og skrev også at jeg synes det er rart at de ikke hadde sett dette selv og gitt beskjed tidligere at jeg har sendt feil kvittering. Skrev også at jeg forventer å få filmene ganske kjapt

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan jeg spørre hvilke mail du sender til?

Har ikke oppgradert noen ting, burde kanskje gjøre det ja, men innbilt meg det er så mye stress. Var Jason Bourne 3 btw.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av weener
    kan jeg spørre hvilke mail du sender til?

Har ikke oppgradert noen ting, burde kanskje gjøre det ja, men innbilt meg det er så mye stress. Var Jason Bourne 3 btw.
    vpsupport@toshibatec-tnd.com
    Kan være lurt å oppgradere spilleren

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •