Jeg skal ha meg en ny spiller, men er mektig usikker på hva.

Det ser jo for tiden ut som om BD vinner, så jeg heller litt mot å kjøpe meg det. Vil helst klare meg med 1 spiller, så den må være bra på DVD også.

Jeg er ingen gamer, men vurderer likevel PS3. Det virker som om den har så mye juice at den har gode forutsetninger for å bli en bedre og bedre BD-spiller i fremtida, dersom Sony legger litt jobb i Firmwaren sin. Stemmer det overens med deres oppfatninger? Leser i ulike reviews at PS3 ikke yter all verdens som DVD-spiller, men har en mistanke om at dette er med gammel firmware. Noen som kan bekrefte at dette har bedret seg med senere versjoner?

Er det andre spillere dere heller vil råde meg til å se på? Er det fortsatt så tidlig at det kan være en idé å kjøpe en billig "ventespiller" for DVD?

En ting til om PS3 forresten. Ser de har kommet med den billigere 40GB-varianten, og det er vel og bra, men har de fleste sluttet å ta inn den dyrere varianten? Har ikke gjort all verdens research enda, men hverken elkjøp eller spaceworld ser ut til å ha noe annet enn 40GB.

Bourne nr. 3 ligger i hylla her og venter, så jeg må ha kjøpt noe med det første ;-)

EDIT: nå fant jeg PS3 FAQ'en og den besvarte jo en god del. Den er en _sterk_ kandidat :-)