LG RH7800H DVD-HD opptager

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG RH7800H DVD-HD opptager

Har fått et problem med min DVD-HD opptager. Den oppfører seg merklig på den måten at når jeg skal bruke den så sjekker den harddisken som vanlig i oppstarten før den går i vanlig "standby modus". hvis jeg da bruker den til å ta opp et program eller spille av en DVD eller noe annet så virker den normalt i ca 20-30 min så plutselig slår den seg av selv og starter opp igjen med sjekking av harddisken, men da står den bare der og sjekker en stund før den slår seg av igjen og dette forsetter og forsetter. Jeg må da slå den av med powerknappen og la den hvile i 15-20 min før jeg slår den på igjen. Da virker den som beskrevet i førsten av forklaringen, men alt gjentar seg igjen på nytt etter 20 min igjen. Er det noen som har opplevd dette og hva er det som kan være problemet?? Håper på et svar på problemet uten å måtte slette det jeg har liggende på harddisken.

Mvh Jan

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

svar

har funnet løsningen selv ser det ut som. Løsningen er antagelig vifta bak på opptageren som ikke klarte å kjøle ned nok slik at den stoppet pga høy temp. Blåst ren åpningen til den og nå har den ikke stoppet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •