Panasonic DMP-BD50 - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 86 av 86
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Starman
    Jada, men vær oppmerksom på at BD50 er en modell som er på vei ut. De nye modellene heter BD35 og BD55.
    Jepp, jeg vet om disse to også. Jeg vurderer selv å kjøpe en BD55 når den kommer ut

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada, men vær oppmerksom på at BD50 er en modell som er på vei ut. De nye modellene heter BD35 og BD55.
    Lurer nå på om jeg var for "rask" ut da jeg kjøpte BD50. Den har så vidt vært innom butikkhyllene, leveringsproblemer pga etterspørsel, så kommer det %€€"#" meg en ny modell.. Min BD50 har ikke 4:4:4 8bits (som jeg har funnet ut av, det har min dv696) så kanskje jeg skal bestille en BD55 når den er klar? Eller kommer det en BD60 før BD55 kommer til butikken? Jeg blir _litt_ forvirret her :|

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer jo alltid nye modeller rundt hjørnet. Men det gikk jo veldig fort akkurat i dette tilfellet da. Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg beholdt BD50 og vært fornøyd med den foreløpig (med mindre du trenger/ønsker analoge 7.1 utganger).

Jeg hadde selv en BD30 som laseren røyk på for en stund siden. Jeg vurderte da å bestille en ny BD30, siden jeg hadde vært meget fornøyd i den tiden jeg hadde den. Men bestemte meg for å vente på de nye modellene, så nå blir det nok en BD35 på meg. Men hvis min BD30 fremdeles hadde fungert så hadde jeg neppe oppgradert ennå.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Garantisak eller?

Noen som vet hvordan Panasonicen takler dvd?

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer jo alltid nye modeller rundt hjørnet. Men det gikk jo veldig fort akkurat i dette tilfellet da. Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg beholdt BD50 og vært fornøyd med den foreløpig (med mindre du trenger/ønsker analoge 7.1 utganger).
    Jeg trenger ikke analoge 7.1 utganger, siden jeg ikke har stue bygd for dette enda Dessuten kjører den vel ut 7.1 via HDMI som jeg har forstått det? Og min Denon takler dette også, så da ser jeg ikke noen grunn til å oppgradere. Ifølge denne siden så er det vel bare videoprossesoren som er forskjellig fra disse modellene. (pluss at BD55 har analoge 7.1 da) Min er dessuten sonefri på BD og DVD, pluss at jeg kommer til å kjøpe Pioneer DVLX50 om en stund som blir brukt til DVD da

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Garantisak eller?
    Nei, desverre så hadde jeg ikke garanti på spilleren siden det var en demo-sak importert fra USA.

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •