Samsung BD-P1500 - Side 28

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 28 av 32 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 SisteSiste
Viser resultater 541 til 560 av 634
    Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den står til off. TV'en støtter ikke CEC.

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har funnet en region free hack som virker til denne? Tenker på dvd delen, synd og ha en bd spiller som ikke spiller sone 1 filmer.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lett etter sånn selv. Samsung er visst rimelig harde på at det ikke skal kunne gå an, men enkelte med firmware fra AU påstår at de har fått det til. Skal lete litt og legge hit link så kan du prøve selv.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung BD-P1500 region code

Noen påstår at dette fungerer. Skal prøve selv nå.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Samsung BD-P1500 region code

Noen påstår at dette fungerer. Skal prøve selv nå.
    Denne prøvde jeg til jeg blei grønn i trynet for en stund siden. Funka ikke hos meg... Har fått den til på en på Samsung DVD spiller, så tror ikke den funker på BD-P1500, desverre.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vortex
    Jeg har faktisk en Blu-Ray film som jeg ikke får spillet av. Dette er "Frontière(s)", kjøpt fra CDON.
    Filmen funket ikke, derfor kjørte jeg en oppdatering på firmwaren og var sikker på at ting ordnet seg.
    Det gjorde de imidlertidig ikke, så jeg kontaktet CDON og fikk tilsendt en ny film. Men her skjer akkurat det samme. Det kommer opp et bilde fra filmen og beskjeden "Please wait while disc is loading". Dette står i ca. 1 min., etter dette går skjermen over til sort og ingenting mer skjer.
    Har prøvd å la den stå på i over en time, uten at noe mer skjer.

Noen andre som har opplevd det samme med eventuelt samme filmen, eller en annen?

Skal prøve filmen på en PS3 for å se om problemet er det samme der, men har enda ikke kommet meg så langt.

kan ikke se at noen har besvart dette problemet..jeg har akkurat samme problemet..hadde vært fint om noen kunne hjulpet oss...hvis dere har noen god løsning på det? Jeg sliter med følgende filmer: Rise of The Footsoldier og All The Boys Loves Mandy Lane...begge kjøpt fra CDON..inne i coveret til de filmen ligger det ved et ark hvor det står: ved avspillingsproblemer..oppgrader din spiller med ny software...har vært på expert der jeg kjøpte den og hørt..de sendte den til infocare som skulle oppgradere den...jeg fikk den tilbake 2 uker etterpå med akkurat samme problemet..hva kan gjøres??

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv kjøpt "All The Boys Love Mandy Lane" og får heller ikke til å spille av denne. Har oppgradert firmwaren etpar ganger siden jeg prøvde "Frontieres", så vet ikke om problemet har løst seg med denne enda. Men jævlig irriterende er det uansett, disse filmene er ifølge coveret sonefrie, så jeg ser rett og slett ikke problemet. Ender jeg opp med å bli mye plaget med dette kjøper heller bare en annen spiller. Synes dette blir for dårlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er så enig så enig...jeg kommer også til å vurdere sterkt å kjøpe meg ny spiller hvis det fortsetter med å komme filmer som krever at spilleren er oppgradert...noen som evt kan anbefalle meg spillere som garantert tar denne type filmer som ikke koster "skjorta"?? Har pioneer reciver jeg er meget godt fornøyd med, vurderer å sjekke ut dems blu-rayspillere også.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sjekket filmene på CDON. De har 2 utgaver av Blu-rayen, en til 99,- og en til 199,-

På Coverene til de som koster 199,- så står det SME nederst i høyre hjørne på coveret. Dette er altså en Star Media Entertainment utgivelse.

Så å si ALLE filmene fra dem har problemer med avspilling når de blir sluppet. Det er grunnen til at jeg absolutt ikke kjøper noe fra det selskapet mer.

De gir heller ikke alltid ut riktig, eller bra versjoner av filmene heller. Bare se på "Rambo", hvor bildet er i feil aspect ratio samt, selve kvaliteten er langt dårligere enn den amerikanske.

Det er bare å vente på ny Firmware. Men det blir vel fremtiden store problem, hvis man har en spiller som er "eldre", og det er kommet nye modeller, gir da selskapet ut nye firmware til gamle spillere? Eller konsentrerer de seg kun om de nye?

Byttet min Samsung ut med en Oppo BDP-83. De er utrolig mye kjappere med firmware utgivelser, og har bedre kundeservice, og ser ut til å være bedre på firmware over tid. Samt at spilleren er noen hakk bedre enn BD-1500.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om det noen sinne kommer en ny FW med dekoding av DTS Master HD til denne?

J.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler på det, tipper Samsung heller håper på at de få som trenger intern dekoding av signalet kjøper seg ny spiller i stedet.

Siste firmware (i USA) kom i April, så det kan fort hende at det ikke kommer ny firmware i det hele tatt.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I hvilke situasjoner trenger man intern dekoding av dts Master HD - på denne spilleren?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    I hvilke situasjoner trenger man intern dekoding av dts Master HD - på denne spilleren?
    Når men har en receiver med HDMI inn, men ikke HD-dekoding og man vil se en film som har DTS HD MA og gjerne vil bruke dette lydformatet.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når men har en receiver med HDMI inn, men ikke HD-dekoding og man vil se en film som har DTS HD MA og gjerne vil bruke dette lydformatet.
    Åja, det finnes jo noen slike.... er Pioneer AX2 en av dette slaget?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åja, det finnes jo noen slike.... er Pioneer AX2 en av dette slaget?
    HD Dekodingen til Pioneer kom med LX serien, hadde selv siste utgave av AX4 og denne hadde kun PCM inn på HDMI.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg "klagd" til Samsung angående at spilleren endrer seg fra 720p til 1080p av seg selv samt at reset'en ikke fungerer. Skal bli rart å se om jeg får svar og hva de evt sier.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg "klagd" til Samsung angående at spilleren endrer seg fra 720p til 1080p av seg selv samt at reset'en ikke fungerer. Skal bli rart å se om jeg får svar og hva de evt sier.

Som jeg har nevnt tidligere så gjør min dette også :? Kan ta litt tid inimellom å få i gang den HD-Ready projen

Men nå har jeg koplet en komposittledning til et display som gjør at jeg kan stille den ned til 720p - samtidig som den gir bilde til projen via hdmi!

Så nå er det greit!! :-D

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som jeg har nevnt tidligere så gjør min dette også :? Kan ta litt tid inimellom å få i gang den HD-Ready projen

Men nå har jeg koplet en komposittledning til et display som gjør at jeg kan stille den ned til 720p - samtidig som den gir bilde til projen via hdmi!

Så nå er det greit!! :-D
    Bruker compsit for å stille den tilbake jeg óg, men det skal ikke være sånn. Min er jo bare noen måneder gammel. Hvis det ikke kommer fiks på dette så blir den levert tilbake.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker compsit for å stille den tilbake jeg óg, men det skal ikke være sånn. Min er jo bare noen måneder gammel. Hvis det ikke kommer fiks på dette så blir den levert tilbake.
    Jepp, det er noe dritt :?

Her skal snart HD-Ready projen erstattes med en Full HD proj - så da blir den beholdt :-D

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har faktisk fått svar fra "Samsung" allerede. Det er visstnok noe galt med spilleren så jeg skal levere den på mandag. Håper jeg klarer å mase til meg å få bytta i noe annet.

Side 28 av 32 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •