årets Overaskelse: Usher Cd-7! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 65 av 65
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Lenge siden....

Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    Lengesiden det har vært noen aktivitet på denne tråden....

Er det noen av de engang så fornøyde cd-7 eierne som har byttet ut?
    Jeg er fortsatt strålende fornøyd med mitt eksemplar, og ingenting har fått meg til å bytte ut enda....
    Lenge siden jeg var innom denne siden, men jeg er fortsatt like fornøyd. Nydelig lyd fra en veldig stabil spiller. INGEN problemer så langt.

Dette er det klart beste hifi kjøpet jeg har gjort. Dessuten den beste oppgraderingen jeg noen sinne har gjort.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Ser at det er flere som ser etter cd-spiller i denne prisklassen. Jeg har bare lyst til å informere om at jeg nå har hatt spilleren i over to år. INGEN problemer har oppstått teknisk sett. Den spiller like vakkert ennå... Jeg er veldig imponert over hvor lite kresen den er på cd-kvaliteten. Den takler ripete plater mye bedre enn andre spillere jeg har testet.

:-D

Newcomer HilRam sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    OSLO
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomu
    Hei!

Ser at det er flere som ser etter cd-spiller i denne prisklassen. Jeg har bare lyst til å informere om at jeg nå har hatt spilleren i over to år. INGEN problemer har oppstått teknisk sett. Den spiller like vakkert ennå... Jeg er veldig imponert over hvor lite kresen den er på cd-kvaliteten. Den takler ripete plater mye bedre enn andre spillere jeg har testet.

:-D
    Jeg har en venn som har Marantz CD-17, samme forsterker som meg, og høyttalere med temmelig lik klang. Jeg synes det låter helt rått hos han! Hvordan vil du beskrive Usher CD-7 i forhold til Marantz CD-17? (Jeg ser du har erfaring med begge.)
    "If you can't be right, be wrong at the top of your voice!"

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

cd17 mk2

Hei!

Jeg hadde et godt forhold til cd 17 mk2. Det er en bra spiller. CD-7 spiller imidlertid mer luftig, bredere og tørrere.

Har akkurat kjøpt "Acoustic live" til Nils Lofgren. Dette spiller helt fantastisk. Spilte luftgitar nesten hele helga som var.

Hvis du er i tvil, anbefaler jeg deg å ta en tur i nærmeste usher sjappe for å teste. Regner med at du blir rimelig overrasket over hvor gode cd spillere som finnes.

Min spiller er nå godt over 2 år gammel. Jeg bruker den mye. Likevel er det ingen lyter på den. Alt fungerer perfekt.

Største ulempe er nå at jeg begynner å bli så bortskjemt med go`lyd at jeg blir irritert når jeg hører musikk fra dårlige anlegg:cry:

PS: Ser forresten at du har en forsterker som jeg likte godt for noen år siden. Regner med at du er glad i den? Jeg fikk testet den sammen med et par elektrostater hos lyric. Det imponerte meg den gang.

Uansett - Lykke til!

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0