Sonefri DVD-spiller med HDMI og DivX

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sonefri DVD-spiller med HDMI og DivX

Hei.

Jeg leter for tiden etter en DVD-spiller, etter at jeg kjøpte meg en ny Tatung 32" LCD-TV. Har lest igjennom flere sider, og kommet fram til at Oppo DV981HD eller Oppo DV980H er aktuelle (Hva er de store forskjellene på disse to?). Tenker i så fall på å kjøpe fra Datakjeden, liker ikke å importere selv, men de har dessverre ikke på lager. Er de Oppo-spillerene Datakjeden selger sonefri?

Vil også gjerne ha andre forslag til DVD-spillere.

Kravene mine er:
    - Må være sonefri.
    - Oppskalere slik at jeg får utnyttet min nye flatskjerm, altså har HDMI.
    - Bør kunne spille av DivX/Xvid.
    - Mulighet til å koble til surround-anlegg (Tenker på å kjøpe meg Logitech Z-5500 etter hvert)
    Edit: Prisklasse helst rundt 1 500,-, kan strekke meg til 2000,- om det er virkelig verdt det.

Er det noen som har mulighet til å hjelpe meg litt? Veit at mange spør om det samme, men jeg søkte og lette litt, men fant ikke noe svar, bortsett fra evt. Oppo-spillerne.

På forhånd takk for svar.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Snazio 1350 som du kan få for tusenlappen Takler til og med HD (.ts) og ISO filer og er nettverksbasert, noe få ting i den prisklassen er... Tror den fortsatt ligger ute på avtorget.

Ellers så er jo Oppo veldig bra. Bestill helst direkte fra USA!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar Tror jeg vil foretrekke å kjøpe nytt, men takk for tilbudet!

Hvorfor vil du anbefale å bestille direkte fra USA? Og hva er egentlig forskjellen mellom de to Oppo-modellene? (DV-981HD og DV-980)

Ser også litt på Pioneer DV-600AV. Videohelp.com har visst et par hacks liggende til denne, så skal vel være mulig å gjøre den sonefri.

Noen andre anbefalinger? Takk for svar

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Les litt på de andre Oppo tråden, eller se på OPPO Digital - Up-Converting DVD Players - Buy Direct from the Manufacturer

Der finnes også en "compare" (sammenligning) mellom de forskjellige modellene.

Det er vel meg bekjent INGEN som har negativ erfaring med å kjøpe fra Oppo i USA - snarere tvert i mot

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •