Denon DVD 3800 BD/2500 BT - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10
Viser resultater 181 til 192 av 192
    Intermediate Zamot sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk for fine svar.
    Tviler på at 2.0 er så viktig for min del, har per dags dato ikke sett en blue-ray film, og vet lite om hva disse profilene betyr (interaktivitet?). Grunnen til at jeg kjøper er for å ha en matchende DVD/CD spiller til 4310. Det blir sikkert at jeg leier blue-ray filmer fremfor dvd fremover da.. Da er det viktigere med sonefri DVD...

Men er det andre ting; f.eks. hastighet (både for slå på og skyve ut skuffen, innlesing av CD, DVD, BD), eller støy?

Ellers vil kanskje 2010 holde seg mye bedre i pris på bruktmarkedet?
    Om jeg ikke bytter spiller før 4-6 år så får jeg vel meget lite uansett.. Men da kan fordelen med 2010 være at jeg kan benytte den på et annet rom e.l. uten å "måtte" ha matchende receiver...

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zamot
    Takk for fine svar.
    Tviler på at 2.0 er så viktig for min del, har per dags dato ikke sett en blue-ray film, og vet lite om hva disse profilene betyr (interaktivitet?). Grunnen til at jeg kjøper er for å ha en matchende DVD/CD spiller til 4310. Det blir sikkert at jeg leier blue-ray filmer fremfor dvd fremover da.. Da er det viktigere med sonefri DVD...
    Profil 2.0, eller BD Live som den kalles i dag gjør at man kan hende enda mer ekstra matriale fra nettet til filmen, samt ekstra subtitles osv. Men foreløpis så har det som regel vært trailere for andre filmer osv.

Men det finnes untak, Watchmen hadde en live session med regissør Zack Snyder. Men normalt sett så er det noe som ikke brukes mye.

Jeg ville tatt en telefon, eller sendt mail til Hifi Klubben om sonefrihet på disse, det er ikke noe på nettet om det, og Hifi Klubben ordnet selv det å få DVD spillerene til Denon sonefri (en fyr i danmark som knakk dem for klubben).

Jeg sende en mail for lenge siden om dette, og fikk til svar at de mest sannsynlig ikke fikk gjort dem sonefri.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samco
    mangelen på true hd var vel en bruker feil av meg.......

men .... på enkelte filmer i det siste fryser spilleren under oppstart får verken ut disc eller få slått den av med knapper, må ta ut strøm ledningen for å "resete" spilleren, slik at jeg får ut discen og starte opp filmen

filmene starter opp etterpå uff.....

Har samme problem, kom etter oppdatering til firmware versjon 1.118, da skjedde det noen få ganger at den frøs og ingen ting funket...måtte dra ut kontakten bak for å få liv i spilleren igjen.. Da Inglorius Basterds kom så funket den ikke, kom ikke videre fra menyen..filmen startet ikke, gikk bare tilbake til menyene.. fant da ut at det var kommet en ny firmware, Versjon 1.122. la den inn og filmen funket fint... problemet er at no fryser den meget ofte!! særlig på vanlige dvd filmer... helt håpløst... noen som har opplevd det samme ? eller har noen løsning på dette ?

Takk for svar

Piranah

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har oppdatert til siste firmware. Kan du nevne noen filmer den fryser på så kanskje jeg får testet?
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Har oppdatert til siste firmware. Kan du nevne noen filmer den fryser på så kanskje jeg får testet?

Hei

De som jeg har hatt mest prob med tilnå er Donaldfilmene til minstamann... Tu skal tro han blir grinete når allt stopper opp Donald 75 år jubileum film, og en dobbel dvd med silver cover. tror det også er en jubilefilm.

Inglorius bastards har også fryst under avspilling.. måtte da dra ut kontakten og starte på nytt.. gikk fint da.. merkelige greier dette

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei folkens. har et problem med spilleren min, plutselig vil ikke spilleren min spille av bd filmer lengere. fungerer helt fint på dvd og cd. noen ganger får jeg bare disk error, andre ganger virker det som spilleren loader filmen, men så kommer det bare opp stopp i displayet, og så skjer det ikke noe uansett hva jeg trykker på. noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre, uten å må sende den til rep?

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innstaler nyeste firmware
    DENON Download&Support
    (hjelper trolig ikke men eneste jeg anbefaler)

Hjelper ikke ny firmware er det bare å levere den tilbake da dette da vil være grunn for reklamasjon?
    Garanti og reklamasjon - Praktiske opplysninger | Hi-Fi Klubben

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hm så lenge du den ene dagen får spillt av alt av blu ray og neste dag får du ikke spillt av noen blu ray plater, vil garantert ikke ny firmware hjelpe fant også ut av at jeg måtte sende den til rep, bare så utrolig kjedelig for det tar fort 2 uker, som jeg må være uten en spiller jeg bruker svært mye

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Har enno problemer med min spiller, igår frøs den på District 9, for noen dager siden på Knerten. Må trekke ut ledningen bak for å få den i gang igjen. Helt utrulig at Denon kan sende ut spillere med slike latterlige problem. Tett før jeg leverer den tilbake og kjøper noe annet. Men de skal selfølgelig prøve å reparere osv.. tar fort 4 uker det.. 4 uker uten spiller ?? tror ikke jeg gidder det.. (hvis ikke HiFi klubben gir meg en lånespiller) Noen som har forslag på en god Bluray spiller som ikke fryser ? Pris uvesentlig bare det funker.

p.s har nyeste SW

Goldeneagle, har du fått tilbake spilleren ? Ble det bedre ?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av piranah
    Noen som har forslag på en god Bluray spiller som ikke fryser ? Pris uvesentlig bare det funker.
    Bli kvitt spilleren og kjøp Oppo BDP-83 i stedet. Lest test i nyeste Hjemmekino. Har hatt spilleren i mange måneder nå, og har kun hatt ett par filmer som ikke har spilt, men disse har fort blitt fikset med ny firmware.

Spilleren kan (må) også gjøres sonefri, noe som er meget enkelt, selv med 10 tommeltotter. (Kan også kjøpes ferdig sonefri her i Norge, man koster da ca 1200,- mer enn ved egenimport)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Skulle spille av Sherlock Holmes filmen i helga, får ikke ut lyd!! testet med andre filmer, ingen problem... begynner å bli lei denne spilleren nå....e det mulig at man må oppdatere software igjen for å få lyd i denne film ??

Dessuten så er det ikke kommet noen oppdatering til denne spillerern siden desember i fjor...

Andre med lignende problem ? løsninger ?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du testet filmen i en annen spiller?

Eventuelt forandre på hvordan spilleren sender lyden ut?

Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •