Bærbar sonefri DVD- spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Bærbar sonefri DVD- spiller

Jeg er på jakt etter en bærbar DVD- spiller. Det viktigste er at den er sonefri og har et behagelig bilde. Lydkvaliteten er ikke like viktig siden jeg ikke er så kresen på lyden. Har ikke tenkt å kjøpe brukt, men ny.

Jeg håper på noen råd og vink. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arrow Skiftet mening ang. "Sonefritt skjermbilde"

Sitat Opprinnelig postet av Sinus
    Jeg er på jakt etter en bærbar DVD- spiller. Det viktigste er at den er sonefri og har et behagelig bilde. Lydkvaliteten er ikke like viktig siden jeg ikke er så kresen på lyden. Har ikke tenkt å kjøpe brukt, men ny.

Jeg håper på noen råd og vink. :-)
    *Beklager hvis dette betraktes som bump, men jeg har skiftet mening. Mitt ønske om en bærbar sonefri DVD- spiller var først og fremst for å få mulighet til å spille av sonefrie DVD- plater.
    Jeg har derimot nå i ettertid tenkt på at jeg kanskje skal jakte på en ordentlig DVD- spiller (som selvsagt skal være sonefri.) Problemet mitt er at jeg ikke eier en egen TV. Jeg har Windows XP Mediasenter Edition på computeren min, og det er dermed dataskjermen min jeg bruker mest som TV.

Er det noen som har noen gode råd og vink? Det kan tenkes, at hvis jeg får et _veldig gunstig tilbud_ om å kjøpe brukt utstyr,-- at jeg er interrisert i å kjøpe noe her på AVTorget.

*Hvis moderator- teamet ser på dette som bump, håper jeg de kan være vennlige å slette min første melding i tråden, og heller la tråden være åpen. (Jeg vil ikke at den skal låses.) På forhånd takk for hjelpen.

-Sinus

reg.edit root12343234566756756786890890+90+890+90+9

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •