Oppo 980 vs. Pioneer DV 600 vs. Panasonic S99

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppo 980 vs. Pioneer DV 600 vs. Panasonic S99

Jepp,

etter enormt lang tid med lesing og vurderinger ble det til at jeg valgte en separat CD spiller istedet for en kombospiller. Derfor skulle den analoge CD biten være grei. Det jeg trenger nå er en DVD spiller som gir et gnistrende bilde på 37" Pana PV 70 skjermen min, og som i tillegg har mulighet til å spille SACD og alle andre tenkelige formater jeg velger å putte inn i den inkludert DivX. USB er et pluss, men sikkert ikke et must.

Av de ovennevnte alternativene, hva blir best for meg? :-D

Har hørt mye bra om alle tre, men er det noen som har testet de ut skikkelig mot hverandre? Er det andre alternativer jeg burde se på? Toshiba har jo relativt rimelige HD DVD spillere, men føler tiden ennå ikke er moden for HD spillere...

Setter pris på alle tilbakemeldinger

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan bare si at jeg har en Oppo 980 koblet til en Hitachi TX300 prosjektor. Bruker HDMI og har satt oppløsning ut fra Oppo-en til 1080p Høres kanskje litt rart ut siden TX300 bare har 720 linjers oppløsning, men det ga faktisk et noe bedre bilde (bedre oppskalering) enn dersom jeg kjørte 720p ut fra Oppo-en. Har kalibrert og testet med DVE og HVQ sine DVD plater. Er veldig fornøyd med Oppo-en og har ikke angret en dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tilbakemeldingen hermannsen :-D .

Det er nettopp slike brukererfaringer jeg kunne tenkt meg å høre mer om.
    Jeg har ikke mulighet til å teste spillerne selv, så jeg stoler på at medlemmene av dette eminente forumet kan hjelpe meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •