DVD spillere fra Tyskland

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question DVD spillere fra Tyskland

Noen som vet om dersom en kjøper en DVD spiller i Tyskland om den funker 100% i Norge?

Det er vel samme strømstyrke og vi har vel samme sone som i Tyskand, samt samme kontakttype?

Takk for hjelpen

Newcomer jcberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sundman
    Noen som vet om dersom en kjøper en DVD spiller i Tyskland om den funker 100% i Norge?

Det er vel samme strømstyrke og vi har vel samme sone som i Tyskand, samt samme kontakttype?

Takk for hjelpen
    Den gjør det ja, men da får du tysk bruksanvisning og tyske menyer osv. Engelsk er ikke populært i tyskland

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Sitat Opprinnelig postet av jcberg
    Den gjør det ja, men da får du tysk bruksanvisning og tyske menyer osv. Engelsk er ikke populært i tyskland
    Jeg vurderer en Panasonic DVD-S100 Faroudja DVD spiller og den må da ha menyer på andre språk enn tysk selv om en bestiller fra en tysk webshop??

Ville det ikke vært unormalt om Panasonic leverte et produkt til det tyske markedet som er helt blottet for annet enn tysk bruksanvisning og OSD menuer? Jeg er inneforstått med at jeg ikke får Norsk meny men trodde at slike spillere hadde f.eks Tysk, Engelsk og Spansk som en minimum standard.

What do you say guys?

Newcomer jcberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sundman
    Jeg vurderer en Panasonic DVD-S100 Faroudja DVD spiller og den må da ha menyer på andre språk enn tysk selv om en bestiller fra en tysk webshop??

Ville det ikke vært unormalt om Panasonic leverte et produkt til det tyske markedet som er helt blottet for annet enn tysk bruksanvisning og OSD menuer? Jeg er inneforstått med at jeg ikke får Norsk meny men trodde at slike spillere hadde f.eks Tysk, Engelsk og Spansk som en minimum standard.

What do you say guys?
    Den har alltid engelsk (finnes innvandrere i Tyskland og), men du må jo finne dette alternativet selv (med tyskspråklig fjernkontroll og menyer)..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •