Denon 2910 og hopp - hakk på brente filmer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon 2910 og hopp - hakk på brente filmer

Har en Denon 2910 som lett blir vippet av pinnen, når jeg skal spille av brente backuper etc.

Jeg bruker en Pioneer 111d brenner, og verbatim - plater. Det virker som om spilleren på enkelte filmer lett blir vippet av pinne, altså at en får små hakk, og stopp i filmen og lyden. Men det er ikke alltid det forekommer. Bruker imgburn og det har som regel alltid virket, men etter en firmaware oppgradering av brenner startet problemene skikkelig;

1. Det hakker og slik til tider.
    2. Byttet plate bunke, litt bedre
    3. nedgraderte firmware, kom seg litt med ikke helt supert.

Så spørsmålet her er som følger? Er det denonen som er problemet? Min billig spiller fra pioneer gjør jobben utmerket. '

Det jeg enda ikke har testet så mye er å redusere farten ytligere brenner nå på 8x. Har også av burn proof.

Newcomer Cinderella Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teigas
    Har en Denon 2910 som lett blir vippet av pinnen, når jeg skal spille av brente backuper etc.

Jeg bruker en Pioneer 111d brenner, og verbatim - plater. Det virker som om spilleren på enkelte filmer lett blir vippet av pinne, altså at en får små hakk, og stopp i filmen og lyden. Men det er ikke alltid det forekommer. Bruker imgburn og det har som regel alltid virket, men etter en firmaware oppgradering av brenner startet problemene skikkelig;

1. Det hakker og slik til tider.
    2. Byttet plate bunke, litt bedre
    3. nedgraderte firmware, kom seg litt med ikke helt supert.

Så spørsmålet her er som følger? Er det denonen som er problemet? Min billig spiller fra pioneer gjør jobben utmerket. '

Det jeg enda ikke har testet så mye er å redusere farten ytligere brenner nå på 8x. Har også av burn proof.
    Hadde det samme problemet med en NEC brenner. Det som hjalp meg var å gå ned til 4X hastighet på brenningen. Da ga problemet seg helt.

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har redusert til 4x nå Kom seg betrakltig. men det som er rart er at det har funket fint med 8x med samme brenner og samme merker plater. Kanskje et dårlig parti plater? :S

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •