DENON CD spiller til Denon Pma 1560

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer mekkal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DENON CD spiller til Denon Pma 1560

Hei!

jeg har svirra litt rundt i forumet og på nett! Og står litt fast
    Er det noen her som vet hvem Denon Cdspiller som var i samme "serien" som Denon Pma 1560 forsterkeren? Jeg har nettop annskaffet meg en slik forsterker og ønsker gjerne å "fylle ut" stereobenken med en cdspiller som matcher! =)

Har dere noen tips/erfaringer med Denon cdspillere? Er mest for show, men kommer nok til å bruke den på Flac cder jeg brenner osv. Kunne svært gjerne tenke meg en med fjernkontroll så jeg kan bytte sanger og justere volum (iogmed at det ikke er fjernkontroll på forsterker).

Men må være denon, og må passe utseendemessig med 1560 forsterkeren.
    Noen som har noen forslag? jeg følger med på finn.no hver dag nesten og her på avtorget =)

Takker på forrhånd!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En Denon cd-spiller til kr. 2000-3000,- passer veldig bra. (dcd-500 - dcd-700).

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av geva1
    En Denon cd-spiller til kr. 2000-3000,- passer veldig bra. (dcd-500 - dcd-700).
    ja det er i og for seg greit, men tenkte litt mere på en fra "den tia", og om noen hadde noen erfaringer med cd spillerne fra denne serien denon. Ok, den må være svart, fjernkontroll, firkantet og med gull denon logo, det er Det som kler og er i samme serie som forsterkeren vil jeg tro?

er du ikke enig?
    passer jo ikke med en peise ny cdspiller til den gammle hunden :?

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen? hmmm

får vri litt på det

Noen som har en alright Denon cdspiller med fjernkontroll å anbefale da?

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Cd-spillere fra Denon som tilhørte samme serie, var bl.a de to toppmodellene DCD-2560 og DCD-3560. Dette er jo 15 år gamle saker, så regn med å skifte laser om du kjøper en brukt. Ellers er de kjent for å være bunnsolide. Begge har fjernkontroll.

Mvh eier av POA-2800, PMA-1560, DCD-2560, DRS-810 og DE-70. Alt fra tidlig 90-tall :-D (Og fortsatt i daglig bruk som de sier på bilspråket)

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker så mye for svar =) holder øya oppe på bruktmarkedet hver eneste dag!
    De ligger jo fra 1000-2500kr !! Tror det er knall brae cd spellere! hadde vært rått å fått tak i dcd-3560!!! Klumpen veier jo 18kg og var state of the art på 90 tallet =)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Denon Cd spiller

Hei. Har en denon dcd 2560 som jeg skal selge hvis du er interessert. 2500kr

Jvh

jvh2@start.no

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi får tro trådstarteren har funnet seg en cd-spiller LITT før da. Spørsmålet kom vel for ca 7 mnd siden.........

Og den prisen jo stiv nok..........

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av norcad
    Vi får tro trådstarteren har funnet seg en cd-spiller LITT før da. Spørsmålet kom vel for ca 7 mnd siden.........

Og den prisen jo stiv nok..........
    Ka i fan e d slags dritforum d her? Bruker ikke de gamle trådene å bli slettet etterhvert??
    Hvis du klarer å få tak i en helt ubrukt Denon DCD 2560 til lavere pris, må du bare si fra..
    JVH

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jvh2
    Ka i fan e d slags dritforum d her? Bruker ikke de gamle trådene å bli slettet etterhvert??
    Hvis du klarer å få tak i en helt ubrukt Denon DCD 2560 til lavere pris, må du bare si fra..
    JVH
    Man går kanskje ut fra at de som leser og lager innlegg her er i stand å kunne forholde seg til en kalender.

I tillegg er det gjerne en del nyttig informasjon å finne i tråder som er noen måneder og år gamle
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jvh2
    JVH
    Et forum hvor de fleste ikke bruker sånne ord og utrykk i sitt andre innlegg.
    Men heller prøver å hjelpe hverandre med spørsmål, svar og betraktninger rundt en felles hobby.

Det lå heller ikke så veldig klart i kortene at en +/- 15 år gammel cd-spiller er ubrukt. Men har du en for salg, er AVTorget en fin plass å aventere den. Det er en knallgod, bunnsolid spiller med mange tilhengere fortsatt, jeg har en maken, men godt brukt en selv!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •