H/K DVD 37, film hakker og stopper opp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question H/K DVD 37, film hakker og stopper opp

Hei

Har hatt anlegget siden januar, men synes at nesten hver eneste film jeg ser på enten en gang eller 2 stopper opp / hakker. Dvs filmen og lyd stopper opp i 2-3 sekunder. Har lagt merke til klokka og spola tilbake , og filmen hakker på samme sted flere ganger. Virker da som om det er DVD det er noe rart med...... Jeg ser bare på nye filmer som jeg akkurat har kjøpt i butikken.

Er dette en vanlig problem ? Er det noe å gjøre med dette ?

Newcomer suprmann sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjer dette sånn ca.midt ute i filmen? Isåfall er det mulig at spilleren din bruker litt tid når den bytter bytter lag på dvd'en. Normalt foregår dette relativt sømløst, men mulig spilleren din sliter litt med det? Har du sett om H/K har lagt ut noen sw-oppdateringer på nett? Veldig enkelt å legge inn selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og takk for svar

Har sjekket hjemmesiden til H/K , men finner ikke annet enn FAQ og produktguide........

Jeg sender en mail å spør han jeg kjøpte den av.

Edit, det er som du sier tålig midt i filmene......

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde selv samme spiller og opplevde akkurat det samme som deg, selv etter oppgradering av nyeste firmware. Jeg dro tilbake til butikken, og byttet den til 47 utgaven, med oppgradert firmware, men akkurat de samme problemene var der. Uavhengig om det var lagbytte eller ikke, så bråstoppet filmer titt og ofte, uten at jeg vet hva dette skyldtes. Jeg solgte derfor min 47 utgave, og kjøpte meg en rimeligere Pioneer Dv696, som jeg har hatt i 4-5 måneder nå, og har aldri opplevd noe tull med denne spilleren. Mulig at 37 og 47 var et hasteprodukt, men at det muligens kan løses med fremtidige firmware. Uansett irriterende når man kjøper nye ting at det skal være slik.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har snakket med butikken og Dalens, de som har rep / service på H/K. Begge mener at spilleren blir for varm / står for nærme forsterker. Jeg tror ikke dette er noe problem, da forsterker står på gulvet, og DVD står på ei hylle over ....... i alle fall , jeg skal teste samme DVD plate på en gammal epa-merke spiller og se om den hakker på samme sted, samt sjekke H/K spilleren når den er kald, om den hakker der da og.......:?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •