Hjelp til valg av Blue-Ray spiller?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer nesJe sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til valg av Blue-Ray spiller?

På lørdagen så drar jeg til Dubai, og som sikkert alle vet så er elektronikk rimelig billig der nede.

Tittelen sier vel det meste. Jeg er på jakt etter en Blue-Ray spiller, noe som kan være lurt å kjøpe når jeg først er i Dubai. Saken er at jeg ikke vet så altfor mye om disse spillerne, og jeg hadde derfor satt pris på litt hjelp fra dere. Er ikke interessert i å bruke så altfor mye penger(da jeg heller ikke har det for øyeblikket), men den bør jo oppfylle visse krav..

Dere kan jo f.eks. ramse opp noen modeller som er verdt å ta en titt på, og kanskje begrunne hvorfor disse er verdt det.

Uansett så takker jeg for all hjelp jeg kan få

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nesJe
    På lørdagen så drar jeg til Dubai, og som sikkert alle vet så er elektronikk rimelig billig der nede.

Tittelen sier vel det meste. Jeg er på jakt etter en Blue-Ray spiller, noe som kan være lurt å kjøpe når jeg først er i Dubai. Saken er at jeg ikke vet så altfor mye om disse spillerne, og jeg hadde derfor satt pris på litt hjelp fra dere. Er ikke interessert i å bruke så altfor mye penger(da jeg heller ikke har det for øyeblikket), men den bør jo oppfylle visse krav..

Dere kan jo f.eks. ramse opp noen modeller som er verdt å ta en titt på, og kanskje begrunne hvorfor disse er verdt det.

Uansett så takker jeg for all hjelp jeg kan få
    Dersom du ikke har noe imot å ha en spillkonsoll i stua, så anbefaler jeg PS3. Har PS3 selv, og er meget fornøyd.

PS3 er vel den mest fremtidssikre Blu-ray spilleren i dag med tanke på oppgraderingsmuligheter (svært kraftig prosessor, rimelig sannsynlig at det meste kan fikses med firmwareoppgraderinger).

Den får jevnt over god kritikk som BD-spiller, og er heller ingen sinke på oppskalering av DVD.

Hvis PS3 er utelukket, ville jeg gått for en enkel og grei spiller, f.eks. Sony BDP-S300. Ingen vits i å legge altfor mye penger i BD-spilleren såpass tidlig i formatets levetid.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 gir deg mest for pengene..

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tenkt en del på PS3, da jeg har sett/hørt denne selv. Hvor mye jeg kommer til å spille og hvor mange spill jeg vil kjøpe er en helt annen sak..

Er det noen ulemper med PS3 som Blue-Ray spiller(eller fordeler)? Noe jeg bør tenke på før jeg eventuelt skulle kjøpe den?

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nesJe
    Har tenkt en del på PS3, da jeg har sett/hørt denne selv. Hvor mye jeg kommer til å spille og hvor mange spill jeg vil kjøpe er en helt annen sak..

Er det noen ulemper med PS3 som Blue-Ray spiller(eller fordeler)? Noe jeg bør tenke på før jeg eventuelt skulle kjøpe den?
    Er ikke PlayStation 3 låst til soner på Blu-Ray, og er ikke Dubai i sone C mens vi er i sone B?

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Er ikke PlayStation 3 låst til soner på Blu-Ray, og er ikke Dubai i sone C mens vi er i sone B?
    Dette har jeg ingen anelse om, men nettopp sånne ting jeg må vite før jeg drar på lørdag!! fint om noen vet noe mer om dette..

Er det noen lydformater PS3 støtter/ikke støtter kontra en alminnelig Blue-Ray spiller?

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå var det for seint å få noen svar som jeg ikke liker, for nå er PS3 kjøpt inn fra her i Dubai

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •