Støy fra Denon dvd3910

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer hifinyter sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Støy fra Denon dvd3910

Hei

Har hatt denne spilleren noen år nå å synes det virkes som om hele spilleren vibrerer når jeg spiller av plater i den nå. Kan ikke huske at det var slik i starten, i og med at det er så irriterende vil jeg tro det er noe som har kommet i ettertid. Kan nesten høres ut som om platen går altfor fort inni spilleren med det resultat at spilleren vibrerer så mye at det er sjenerende når man ser film. Andre som har opplevd noe liknende? Tips?

ove

Intermediate magking sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min gjør og det med noen plater og har gjort det siden den var ny. Nå vil den ikke spille CDr uten å hakke heller, utenom i pure direct med all off.

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm

Har du hatt din spiller lenge? Vært i kontakt med noen som kan fortelle hva dette skyldes? Utrolig irriterende med den brummelyden til tider:evil:
    Synes dette er altfor dårlig, er tross alt en spiller til 10000,-

ove

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vegrer meg for å levere Denon produkter på service da jeg har veldig dårlig erfaring med dette. Det tar flere måneder og alle produktene jeg har hatt på service, AVR 3300, AVC A11SR, DVD A11, DVD3800 og PMA 1315 har alle kommet tilbake med samme feil. Unntaket ar min AVC A11SR som ble reparert etter ca 2 mnd og var da bedre enn når den var ny.
    Min DVD A11 kunne de ikke reparere etter en sofware oppgradering som gikk galt og jeg fikk min DVD 3910 i innbytte.

Nå som den ikke vil spille CDr må jeg nok bite i det sure eplet igjen, ulyden har jeg kunnet leve med da det kun gjelder noen plater.

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ka i hælv...

Det va menge kremprodukter du har og har hatt. Men må si jeg er overrasket over at du har hatt så mye feil på dine komponenter. Er dette noe som spesielt har gått igjen på Denon, eller har du vært plaget mye med andre leverandører og?

Ove

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har stort sett holdt meg til Denon, men det har vært problemer med nesten alle Denon produktene jeg har eid.

-AVR 3300 hadde en støyende vifte som de ikke fikset.
    -PMA 1315 laget et pop i høytelerne når man skrudde den på.
    -AVC A11SR hadde en defect DSP så alle settings ble borte om den mistet strømmen. Denne ble fikset og fikk en ny bedre DSP med THX Ultra II:-D
    -DVD 3800 hadde endel firmvare problemer som resulterte i makroblokking av og til som aldri ble fikset.
    -DVD A11 den låste seg når jeg oppgraderte softwaren selv. Greit at garantien ikke dekker dette, men de kunne ikke skaffe deler og den ble ikke reparert. Da jeg ikke orket å krangle mer med Hifi-Klubben om dette godtok jeg å få en DVD 3910 til redusert pris.

Er mulig det blir et annet merke neste gang, men de lager jo så mange flotte produkter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •