Philips DVDR3575H

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips DVDR3575H

Noen som har erfaringer med denne spilleren, evt med DVDR3570H? Har en DVDR3300H men den er litt ustabil, så jeg tenkte å returnere den på garantien. Vet ikke om de da vil insistere på å reparere den eller tilby en annen. Er veldig godt fornøyd med den, og særlig det at den bufrer opp inntill seks timer fra du skrur den på. Har forstått ut fra en del andre tråder på forumet her at det er mye rare løsninger når det gjelder timeshift på dvd/HD-opptagere, og der må jeg si at Philips virker som om de har den beste løsningen. Spørsmålet er selvsagt om de har videreført den i de nye spillerene sine. Har ikke funnet noe omtale av noen av disse to på forumene når jeg har søkt på dem.

Active
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har selv ingen erfaring med Philips ennå, men har lest endel spec'er på DVDR3570/75/90/95 og funnet ut at de forstsatt skal ha den gode timeshift'en kalt 'live buffer'. Det virker som om denne er den beste av de anerkjente merkene Jeg har fra tidligere en 'kina-spiller' som har bra timeshift, men andre ting som ikke er så bra. Har derfor bestillt en DVDR3595H, men har ikke fått den ennå. 70 og 75 modellen har 160GB og 75 modellen har HDMI i tillegg. 90 og 95 modellen har 250GB og 95 modellen har HDMI.

John Roger

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •