DVD-spiller også til bruk som anlegg - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Jeg har ingen erfaring utover at jeg har betalt moms på et tjuetalls pakker de siste fem-seks årene. Veldig lite jeg har bestilt har gått rett gjennom om verdien har vært over 200 kroner.
    Det er jo den mest standardiserte og tarvelig unskyldningen alle dårlige speditører bruker, enten gjør de som DHL og FedEx og bunkrer gods til de har en full container, eller så bruker de alle ti dagene på å fortolle godset. Dessuten er det vanlig å vente til de har fått tolloppgjøret for måneden før de viderefakturerer beløpet og deg og slipper varene, da gjerne også når de har en full bil på den ruta... Man blir ikke prioritert med sånne lav-kost løsninger gitt. Men, jeg lover deg at sjelden eller aldri blir det "stående fast i tollen", siden det må fortolles inn på ditt personnummer ville du fått beskjed av tollvesenet - noe jeg atar du aldri har fått?
    Ps be avsender om å skrive ned verdien du...

Asvaberg: Har du lest testen av OPPO i siste TAS? Det er oppløftende lesning!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg snakker utelukkende om "forenklet tollbehandling" foretatt av Posten, type kommer en hentelapp med regning og beskjed om at jeg kan få pakken utlevert på nærmeste postkontor.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Asvaberg: Har du lest testen av OPPO i siste TAS? Det er oppløftende lesning!
    TAS? nei.
    Men kan du ikke legge ut en link på Oppo 980 tråden så vi får samlet alt om den der.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •