Panasonic eller Samsung Blu-Ray

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic eller Samsung Blu-Ray

Jeg er inne på tanken å skaffe meg en Blu-Ray spiller siden en god del filmer jeg har lyst på ikke kommer på HD-DVD men på Blu-Ray. Nå har prisene på Samsung sin spiller gått ned til 5990,- hos HiFi klubben(noe den har vært en stund) og nå nylig Panasonic sin spiller hos elkjøp til 4995,- Har noen der ute formening om hva som er "best"? for meg ser det ut som om spillerne har det samme innhold med tanke på lyd og bilde. Eller skal jeg vente til det kommer flere på markedet? Haar lest her en plass at Sony skal komme med en spiller til en ok pris (rundt det samme som de jeg nevnte) til høsten. Og Sony er jo gründeren til Blu-Ray, så det bør jo være bra. Noen som har inspill?

Active big T sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    487
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av disse 2 er nok DMP 10 (den fra elkøp) best. Etter den nyeste firmwaren tar den både DD THD og DTS MA (så vitt jeg har fårstått). Men jeg ville vurdert en PS3, den tar ikke 1 minutt og boote sånn som de to andre og tar DD THD og snart DTS MA med firmware. (du må ha HDMI på resiveren din for å få dette med PS3). Sony sin S300, regner med at det er den du mener kommer nokk til å bli en veldig god spiller men det kan ta litt tid før den kommer, om du orker å vente på den så er nokk ikke det så dumt..

Jeg anbefaller deg PS3 eventuellt panasonicen eller og vente...

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste blu-Ray spiller som er verd pengene i dag er PS3.
    Den har "alt" til halve prisen av standalone spillere som har samme muligheter som PS3.

Ellers om jeg måtte ha standalone, hadde jeg ventet på Samsung BD-P5000, som er en fullverdig Blu-Ray og HD DVD spiller. Denne skal ha lansering i Oktober i år, og prisen er ventet å havne på $5-600, eller 6-7.000kr i norge vil jeg tro.
    Verd å vente på spør du meg

LG sin kombo spiller er dyr og ikke noen fullverdig HD DVD spiller.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for inspill, men PS3 eller en kombi spiller er uaktuelt for meg iallefall. Men som sagt det har ingen hast, regner med det kommer flere alternativer til høsten som standalone spillere, så jeg får vel bare vente litt til da og se hva jeg kommer frem til. HD-DVD spiller har jeg, men ved å kjøpe Blu-Ray i tilegg så trenger jeg en oppgradering av min surroundreceiver for den har ikke HDMI... bare en analog inngang og det hjelper litt lite når jeg bruker min Pioneer DVD spiller gjennom analog inngangene for bruk av SACD og DVD-Audio..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •