PS3 markedets beste (SD) DVD-spiller til prisen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 markedets beste (SD) DVD-spiller til prisen?

Finnes det noe som spiller SD-materiale bedre enn PS3`en til under 6000?
    Jeg er vanvittig imponert over bildekvaliteten på "spillkonsollen", den knuser min dv-696 i allefall!

Jeg skriver "spillkonsoll" da min brukes som dvd-spiller og mediasenter!

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så bra! Men ifølge vertigo så er det lidl spilleren til 600 som er den beste.... :-P

Neida, tror ps3 egentlig er et kupp til prisen, spesielt når det gjelder muligheter og kvaliteten fra Dvd og blu-ray. :-D

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv Pioneer sin dv-989 og Playstation 3..
    Dv 989 er en mye bedre spiller på sd-dvd
    Men denne dv-989 er vel fortsatt priset over 6000,-

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 regelrett knuser Silvercrest'en fra Lidl, og leverer et utrolig imponerende bilde på både SD og HD. Å få tak i noe bedre til 5000 kr tror jeg ikke er mulig :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Har selv Pioneer sin dv-989 og Playstation 3..
    Dv 989 er en mye bedre spiller på sd-dvd
    Men denne dv-989 er vel fortsatt priset over 6000,-
    Hva er den mye bedre på?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zaico
    Hva er den mye bedre på?
    Det meste... 989 er skarpere, har mer nøytrale farger og bedre støyfjerning. Fargene kan jo tildels kalibrereres på TV`en, men ps3 har alt for mettede farger som default ved DVD-bruk.

Selv har jeg vurdert å selge min 989 for å hoppe 100% på HD-bølgen og bruke PS3 som midlertidig DVD-spiller, men er sannelig ikke sikker så lenge det ser ut til av DVD fortsatt regjerer utleiehyllene rundt om kring, og kommer fortsatt til å gjøre det en stund til....

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Det meste... 989 er skarpere, har mer nøytrale farger og bedre støyfjerning. Fargene kan jo tildels kalibrereres på TV`en, men ps3 har alt for mettede farger som default ved DVD-bruk.

Selv har jeg vurdert å selge min 989 for å hoppe 100% på HD-bølgen og bruke PS3 som midlertidig DVD-spiller, men er sannelig ikke sikker så lenge det ser ut til av DVD fortsatt regjerer utleiehyllene rundt om kring, og kommer fortsatt til å gjøre det en stund til....
    Hvis du skal hoppe for fullt på HD så hadde jeg nok gått for en XE1. Denne gjør en super jobb på standard DVD, og da får du jo HD DVD med på kjøpet og har begge formater.

Standard DVD plater kommer nok til å være på markedet i åresvis fremover, men det har jeg for min del nesten sluttet å kjøpe.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dan
    Hvis du skal hoppe for fullt på HD så hadde jeg nok gått for en XE1. Denne gjør en super jobb på standard DVD, og da får du jo HD DVD med på kjøpet og har begge formater.

Standard DVD plater kommer nok til å være på markedet i åresvis fremover, men det har jeg for min del nesten sluttet å kjøpe.
    Jeg har PS3, så den duger som HD avspiller nu. Det er ikke kommet så mange titler på HD-DVD enda som jeg føler jeg må ha. Jeg har også hørt at Toshibaen gjør en suveren jobb på DVD.

Hvorvidt PS3 er best i prisklassen vet jeg ikke. Men nå går den for 5000,- og det er en god pris uansett. Det er faktisk en habil DVD-spiller med svært gode bilder (dog fargene bør kalibreres ned litt på TV).....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Du kan skru på 3 ulike nivåer av både støyfjerning og oppskarping på PS3 - ingen av disse er påskrudd default. Når det gjelder fargegjengivelse så er vel dette en høyst subjektiv oppfatning fra person til person hva man liker.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •