Sonefri HD spiller - trenger hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sonefri HD spiller - trenger hjelp!

Lurte på å kjøpe Toshiba HD E1, inntil jeg leste her at denne ikke kan gjøres sonefri mhp DVD. Jeg har en del gamle sone 1 filmer som jeg ønsker å fortsatt kunne bruke.

Har dere peiling på hvilke av spillerne på HD markedet som kan gjøres sonefrie for DVD i tillegg til HD? Og er det evnt noen som selger de ferdig fikset?

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sortefinn
    Lurte på å kjøpe Toshiba HD E1, inntil jeg leste her at denne ikke kan gjøres sonefri mhp DVD. Jeg har en del gamle sone 1 filmer som jeg ønsker å fortsatt kunne bruke.

Har dere peiling på hvilke av spillerne på HD markedet som kan gjøres sonefrie for DVD i tillegg til HD? Og er det evnt noen som selger de ferdig fikset?
    Per i dag er ingen HD-spillere sonefrie for DVD.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen mulighet for å fikse de heller? Blir vel til at jeg må beholde den gamle spilleren i tillegg, slik at jeg får spilt vanlige sone 1 filmer. Det blir jo å kjøpe opp en del på nytt med HD er jeg redd, men det er jo ikke gjort over natta

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen mulighet for å fikse de heller?

per i dag - nei.

Jeg er for så vidt relativt optimistisk. Sonehack til DVD pleier ikke være vanskelig å få til, så det er antageligvis bare et spørsmål om tid.

Blir vel til at jeg må beholde den gamle spilleren i tillegg, slik at jeg får spilt vanlige sone 1 filmer.
    Har du plass i stereobenken og nok innganger i forsterkeren, er nok dette den beste løsningen, inntil videre, ja.

Det blir jo å kjøpe opp en del på nytt med HD er jeg redd, men det er jo ikke gjort over natta
    Personlig har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe noe i HD som jeg allerede har på DVD. Noen unntak blir det sannsynligvis, men det vil (primært) være i de tilfellene der HD-utgaven har adskillig mer å by på enn "bare" bedre bilde. Blade Runner DVDen jeg har fra 1997 eller 1998 vil f.eks. være en god kandidat for HD-oppgradering når ultimate edition kommer ut til høsten/våren.

Når det er sagt, så tror jeg det meste av nyinnkjøpene mine vil være i HD. Utgivelser jeg "må ha" som ikke vil komme i HD DVD vil være aktuelt å kjøpe på DVD, men jeg vil nok handle vesentlig færre "kjekt å ha"-DVDer i tida fremover.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •