Onkyo Integra cd-spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo Integra cd-spiller

Hei! Jeg har en Onkyo Integra DX 6800 cd-spiller. Jeg har ikke manualen eller specs på denne og lurer på om noen av dere har opplysninger om den? Har forsøkt å søke litt på nettet uten hell. Den er ikke akkurat ny og det kan være noe av årsaken tror jeg. Foran står det at den har noe som heter Accu-pulse D/A converter. Noen som vet hva det innebærer? Svar mottas med stor takk!

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en slik en:
    eBay 易趣: ONKYO INTEGRA DX 6800 LINEAR MOTOR TRACKING MECCANISM (物品 160116420181 结束时间 2007-05-20 01时13分22秒)

tror det er samme maskin som jeg hadde for mange år siden, steike den var fet. Tung som en stein, men man kunne nesten bære den i skuffen som en koffert, noe annet en dagens plastikk
    skuffer.
    Jeg skal krabbe opp på loftet i morgen, tror esken står der, men det nesten 100% at manualen ikke er der, men skal se.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Riktig!

Der er den jo! Så synd at jeg ikke skjønner noe av det som står der. Det er en grunn til at spilleren har stått på samme sted i racket hele tiden, den er som sagt blytung. Jeg åpnet den opp en gang for å se inne i den og den er full av store komponenter. Så vidt jeg har forstått kan en koble den rett på en effektforsterker, men vet ikke om det kan ha noe med tyngden å gjøre. Hadde vært supert om du fant manualen.

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tyngen er vel byggemåten. Og ja jeg hadde den rett i rotel blokka mi. Da bruker du variabel utgangen bak og volum knappene på fjern.K.
    Manualen var desverre ikke i esken(men den hadde jeg).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •