Hei.

Jeg har koblet min hx820 til w2000 med hdmi kabel. Etter kun kort tids eie og en storfornøyd kunde begynnte plutselig følgende problem å dukke opp. Når jeg ser på en dvd så forsvinner plutselig bildet etter en stund. Etter mye frem og tilbake trodde jeg at jeg hadde funnet ut at problemet lå i en muligens defekt hdmi kontakt på tv'n i og med at bildet kom tilbake dersom jeg løftet ned tv'n og rugget litt på kontakten (noe som kan være litt slitsomt i lengden!). :evil:
MEN...nå viser det seg også at dersom jeg ikke rører ledningen men bare skrur av dvd opptakeren og deretter på igjen så fungerer tingene som bare det....så da er det muligens i dvd opptakeren problemet ligger. (håper for all del det...har ikke lyst til å dytte tv'n ut i bilen og på service!!)

Har nå begynt å lure på om dette kan komme av hakk i dvd'ene? Noen som har dette problemet?? Setter i så fall stor pris på tilbakemelding. :roll:

men nei...det gjaldt ikke hakk i dvd'en nei...satt og så på et prg jeg har tatt opp...og da ble skjermen svart...