Problem med Vincent CD-S2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med Vincent CD-S2

Har kjøpt en 3-år gammel Vincent CD-S2. CD-skuffen går bare 2-3 cm ut, og stopper opp der. Er det noe selger har gjort for å sikre at skuffen ikke skal gå helt ut? Får for øyeblikket ikke tak i selger og det står ikke noe i bruksanvisningen. Noen her som kan hjelpe?

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PearlJam
    Har kjøpt en 3-år gammel Vincent CD-S2. CD-skuffen går bare 2-3 cm ut, og stopper opp der. Er det noe selger har gjort for å sikre at skuffen ikke skal gå helt ut? Får for øyeblikket ikke tak i selger og det står ikke noe i bruksanvisningen. Noen her som kan hjelpe?
    Kanskje motoren som sørger for at dette skal gå smertefritt er begynt å bli slitt...? Mulig du kan skru opp og se etter om dette kan være tilfelle! Ellers høres det ut som om cd-skuffen sitter fast i et eller annet på vei ut... Jeg ville skrudd opp og bare sjekket etter. Men, prøv å få tak i selgeren først!:razz:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sound man
    Kanskje motoren som sørger for at dette skal gå smertefritt er begynt å bli slitt...? Mulig du kan skru opp og se etter om dette kan være tilfelle! Ellers høres det ut som om cd-skuffen sitter fast i et eller annet på vei ut... Jeg ville skrudd opp og bare sjekket etter. Men, prøv å få tak i selgeren først!:razz:
    Ja det er som om skuffen treffer noe som gjør at den ikke kommer ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PearlJam
    Hmm. dette høres veldig kjent ut. Kjøpte selv ny Vincent CD-S6MK i går. Skuffen går ut 2-3 cm og stopper. Har du kvittering ville jeg gått til butikken som solgte spilleren. Det er da minst 5 år på slike saker?

Skal reklamere i dag, og kan gi deg en oppdatering på evt årsak.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hans av Assisi
    Hmm. dette høres veldig kjent ut. Kjøpte selv ny Vincent CD-S6MK i går. Skuffen går ut 2-3 cm og stopper. Har du kvittering ville jeg gått til butikken som solgte spilleren. Det er da minst 5 år på slike saker?

Skal reklamere i dag, og kan gi deg en oppdatering på evt årsak.
    Har fått igjen penger på forsikringen gjennom posten. Tenkte faktisk at jeg skulle kjøpe meg en Vincent CD-S6 om jeg fant en brukt. Blir for dyrt å betale 10 lapper for en ny CD-spiller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan evt ringe Musikk Magasinet i Bergen og høre. De har bra pris på S6 og S3 (1 el 2 stk av hver). Tror det er demo-brukt, men du kan spare ca 3000 kr vs ordinær pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan evt ringe Musikk Magasinet i Bergen og høre. De har bra pris på S6 og S3 (1 el 2 stk av hver). Tror det er demo-brukt, men du kan spare ca 3000 kr vs ordinær pris.
    Takker, er det dem her du mener?

Musikk Magazinet

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. Ser at tilbudet ikke ligger på nettsiden men du kan ringe og spørre. Var der i går og da mener jeg de fortsatt hadde noe igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. Ser at tilbudet ikke ligger på nettsiden men du kan ringe og spørre. Var der i går og da mener jeg de fortsatt hadde noe igjen.
    Da skal jeg ringe i morgen. Skal faktisk på ferie til Sotra neste uke så det hadde passet perfekt :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •