DVD spiller til Panasonic TH42 PX70

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD spiller til Panasonic TH42 PX70

Hei

Har nettopp kjøpt den nye Panasonic TH42 PX70 plasma skjermen. Den takler jo som kjent 720p veldig bra. Det jeg lurer på er hvilken DVD spiller folk vil anbefale meg til denne. Vil jo helst ha en som kan oppskalere mine dvd filmer til 720p da, slik at jeg får utnyttet skjermen maksimalt. At den oppskalerer til 1080p er ikke noe jeg trenger, så det er ikke noe krav. Den bør heller ikke være for dyr, 2-3000 maks. Hvilke muligheter har jeg???

Update: Så at MPX selger Panasonic DVD-S99 til 1350,-. Er dette et godt kjøp som vil gjøre jobben?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Panasonic S99 er en god spiller. Problemet er at den bruker Faroudja brikken som er kjent for å gi macroblokking i bildet på endel plasma display, har liten erfaring med dette personlig, men det finnes en rekke innlegg om det her på forumet.

Jeg har selv en pana PV70, og har akkurat bestilt meg en ny DVD spiller. Det ble en Philips DVP5960, HDMI 720p/1080i fra MPX til 699.-. Trur det er en helt grei spiller. Billig er den også, håper bare den varer litt lenger enn Silvercrest6515, som sa takk for seg i går. Heldigvis fikk jeg pengene tilbake uten problem.

Ikke gidder jeg å legge flere tusen kroner i en DVD spiller, når jeg skal kjøpe ny HD/BlueRay spiller om et års tid, avhengig av formatkrigen. Ser dagens DVD-spiller som en mellomfasespiller. Men det er jo meg da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •