Min Mening om Silver Crest VS/ andre

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Min Mening om Silver Crest VS/ andre

Har 2 stk silver crest spillere 1615 altså de sorte.
    Testet på TX-300 200cm tuppelur i mangel på noe annet.Callibrert etter beste evne med DVE Gorm's guide alle spillerne.
    Har hatt silver crest 1615 en god stund så derfor føler jeg at jeg kan uttale meg i alle fall.
    Fikk i hus en Denon 1930 og en Toshiba HD-A2. Dvd delen (Ikke HD delen) på denne kan jeg med en gang si knuser silver cresten på alt Testet med filmen Mission impossible 2 region 1 siden min Toshiba er usa utgave.
    Testet så en kamerat sin Toshiba men den europeiske sone 2 Ringenes herre
    Mere farge smell mere detaljer som kommer frem på silver cresten blir det i forhold mere grøtete på alt.Frx på sommer enga i starten på ringenes herre når Gandalf kommer med kjærra si frodo står oppå en bakke topp. Med toshiban kommer mere detaljer i sommer enga frem.
    i film nr 2 der dvergen alven å han andre springer oppe på fjellet så ser du fjellene i bakgrunnnen på silver cresten så har du en glorie i rundt fjellene langt der bak + en god del bilde pungt. på denon 1930 mye mindre bilde pungt og Toshiban ikke existerende begge sist nevnte ikke glorie
    Så ble det testet en musikk dvd av KISS symfony alive.Rundt trommene til peter criss er det clorie på silver cresten med begge de andre eksisterer det ikke.samme med skjorta til Peter Criss er glorie rundt bokstavene.

Sort nivået på 1930 kan ikke silver cresten i det hele tatt måle seg med.
    Har også testet brente dvd'er på silver cresten der misser den totalt den starter nesten aldrig bad disc etter et par runder kan det hende den starter med resultat at den kan hende hopper over en del kapitler etter en stund. Testet mange merker både billig plater å litt dyrere brent på hastigheter fra 2x til full gass.

Har du brent en plate lagt en etikette oppå plata så nekter den å starte.

Som sagt så er alt callibrert etter beste evne med hjelp av Gorm's kallib guide.
    Må si at jeg var fornøyd med silver cresten helt til jeg prøvde noe annet.

Dette er ikke ment som noe angrep på noen dette er bare min mening + en kamerat.
    Dette er hva vi så på et Tuppelur 200cm rullegardin 2 stk + 2 stk TX-300 kjørt samtidig med samme film på begge.
    Så det er mulig silver cresten blir bedre på et lerett og ikke tuppelur.
    Men den er ikke bedre på tuppelur.

Newcomer steinm sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kvalitet

ja du får det du betaler for, alt annet er tull.:-?

steinm
    Parasound P7 -Parasound Halo A21/A31 - Marten Django L - Marantz SA-15S1 - Marantz BD 7004 - Rega planar 3 - 2 stk System Audio Se 200 -
    Sony HW65

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Beemer
    Har 2 stk silver crest spillere 1615 altså de sorte.
    Testet på TX-300 200cm tuppelur i mangel på noe annet.Callibrert etter beste evne med DVE Gorm's guide alle spillerne.
    Har hatt silver crest 1615 en god stund så derfor føler jeg at jeg kan uttale meg i alle fall.
    Fikk i hus en Denon 1930 og en Toshiba HD-A2. Dvd delen (Ikke HD delen) på denne kan jeg med en gang si knuser silver cresten på alt Testet med filmen Mission impossible 2 region 1 siden min Toshiba er usa utgave.
    Testet så en kamerat sin Toshiba men den europeiske sone 2 Ringenes herre
    Mere farge smell mere detaljer som kommer frem på silver cresten blir det i forhold mere grøtete på alt.Frx på sommer enga i starten på ringenes herre når Gandalf kommer med kjærra si frodo står oppå en bakke topp. Med toshiban kommer mere detaljer i sommer enga frem.
    i film nr 2 der dvergen alven å han andre springer oppe på fjellet så ser du fjellene i bakgrunnnen på silver cresten så har du en glorie i rundt fjellene langt der bak + en god del bilde pungt. på denon 1930 mye mindre bilde pungt og Toshiban ikke existerende begge sist nevnte ikke glorie
    Så ble det testet en musikk dvd av KISS symfony alive.Rundt trommene til peter criss er det clorie på silver cresten med begge de andre eksisterer det ikke.samme med skjorta til Peter Criss er glorie rundt bokstavene.

Sort nivået på 1930 kan ikke silver cresten i det hele tatt måle seg med.
    Har også testet brente dvd'er på silver cresten der misser den totalt den starter nesten aldrig bad disc etter et par runder kan det hende den starter med resultat at den kan hende hopper over en del kapitler etter en stund. Testet mange merker både billig plater å litt dyrere brent på hastigheter fra 2x til full gass.

Har du brent en plate lagt en etikette oppå plata så nekter den å starte.

Som sagt så er alt callibrert etter beste evne med hjelp av Gorm's kallib guide.
    Må si at jeg var fornøyd med silver cresten helt til jeg prøvde noe annet.

Dette er ikke ment som noe angrep på noen dette er bare min mening + en kamerat.
    Dette er hva vi så på et Tuppelur 200cm rullegardin 2 stk + 2 stk TX-300 kjørt samtidig med samme film på begge.
    Så det er mulig silver cresten blir bedre på et lerett og ikke tuppelur.
    Men den er ikke bedre på tuppelur.

Sitat Opprinnelig postet av steinm
    ja du får det du betaler for, alt annet er tull.:-?

steinm
    Godt å høre at dette ikke er verdens beste dvd spiller Du har sikkert lest en annen tråd her på avforum...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •