Ny Dvd-spiller, Hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny Dvd-spiller, Hjelp!

Som den skeptikkeren jeg er, har jeg funnet ut at jeg skal ha meg en nye dvd-spiller i steden for en hd/blue-ray spiller. Venter til siste ord har blitt sagt i denne format krigen.

Valget er da følgene:
    Denon DVD-1930 eller Nad T515

Jeg heller vel kanskje litt mot Denon etter som mye har blitt sagt om denne! Begge er jo budsjett modeler, og jeg lurer på om det er stor forskjell og gå opp et hakk. Den blir brukt på en 32" hd-ready(720p) Samsung.

Kan det være lurt og velge en dyrer modell som Denon DVD-2930 eller Nad T585?

Erfaringer eller problemer man har hatt med disse produktene kan gjerne deles med meg...:-D

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke noen spesiell erfaring med 1930 eller T515, men 1930 er da en grei dvd spiller.

Men, om du vurderer så smått 2930 kan du likegreit kjøpe Toshiba HD-EX1. Da får du en like god spiller, om ikke bedre, (på dvd) pluss en gnistrende god HD-spiller.

Toshiba HD-DVD/MPEG4-SPILLER HD XE1 kjøp billig sammenligne pris tilbud

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Locco
    Som den skeptikkeren jeg er, har jeg funnet ut at jeg skal ha meg en nye dvd-spiller i steden for en hd/blue-ray spiller. Venter til siste ord har blitt sagt i denne format krigen.

Valget er da følgene:

Jeg heller vel kanskje litt mot Denon etter som mye har blitt sagt om denne! Begge er jo budsjett modeler, og jeg lurer på om det er stor forskjell og gå opp et hakk. Den blir brukt på en 32" hd-ready(720p) Samsung.

Erfaringer eller problemer man har hatt med disse produktene kan gjerne deles med meg...:-D
    Med en såpass liten fremviser er det ikke mye poeng i å gå for noe dyrere. Litt av vitsen er vel nettopp å ha noe midlertidig og rimelig som gir godt resultat mens man venter.
    Har du sjekket ut OPPO DV971H ? Den oppskalerer til 720P med meget bra resultat over HDMI. Er også rimelig.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil du ha mye for pengene så velger du denne: http://avforum.no/forum/dvd-cd-spill...-markedet.html

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Locco

Valget er da følgene:

Anbefaler deg å kjøpe seneste "Lyd og bilde" bladet. Der testes blant annet Denon 1930, Pioneer 696, Cambridge 86 og en rekke flere spillere...

Ellers er ikke den silvercrest silleren fra lidl så dum mens du venter på ett av hd-formatene...

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Ellers er ikke den silvercrest silleren fra lidl så dum mens du venter på ett av hd-formatene...
    Eller Oppo sin som inkluderer en bra HDMI kabel:
    OPPO DV-970HD 720p/1080i Up-Converting Universal DVD Player with HDMI

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Eller Oppo sin som inkluderer en bra HDMI kabel:
    OPPO DV-970HD 720p/1080i Up-Converting Universal DVD Player with HDMI
    Selvsagt

Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler OPPOen

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva falt valget på? Er du fornøyd? Kan du fortelle hva du synes om spilleren?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •