DVD Spiller og sortnivå, Plasma.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD Spiller og sortnivå, Plasma.

Her sett litt på ny (midlertidig) DVD spiller, og ble igrunn overaska hvor 'billige' dei var, tenker da på Pioneer DV-490V og Pioneer DV-696AV. Er dette noe å ha på?

Har en god DVD spiller nå, men vil bytte pga. mangel på HDMI utgang.

En siste ting, sliter litt med sort nivået på min Samsung PS50Q7H, blir dette utbedret vet kjøp av en av desse dvd spillerene? (Det er igrunn dette som plager meg mest..)

En liten sammenligning her

Ikke vær redd for å komme med andre forslag i samme prisklasse!

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer 696 fikk vel i siste "Hjemmekino" skryt for nettopp sortnivået. Har den selv og til prisen synes jeg den leverer et meget bra bilde. Et skikkelig irritasjonsmoment med den er desverre drivverksstøy. Den avgir en betydelig høyfrekvent during så snart man putter en plate i skuffen (har snakket med en annen som har den og han opplever det samme, så spilleren er nok ikke defekt eller noe slikt). Er det mye lyder merker man det ikke, men i roligere partier som f.eks dialoger er det lett å høre og etter min mening meget forstyrrende. Jeg synes dette er så plagsomt at jeg faktisk ikke ville kjøpt den, med mindre man kan sette den langt unna sitteposisjon eller inne i et skap.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kansje derfor den prisen?

Det var ifra "Hjemmekino" eg også fikk tipset, men du andbefaler altså ikke kjøp?

Andre spillere som er aktuelle og kan anbefales? Har Pioneer DV-656A fra før, og er igrunn fornøyd med den, men mangler denne kjekke HDMI utgangen..

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Pioneer 696 fikk vel i siste "Hjemmekino" skryt for nettopp sortnivået. Har den selv og til prisen synes jeg den leverer et meget bra bilde. Et skikkelig irritasjonsmoment med den er desverre drivverksstøy. Den avgir en betydelig høyfrekvent during så snart man putter en plate i skuffen (har snakket med en annen som har den og han opplever det samme, så spilleren er nok ikke defekt eller noe slikt). Er det mye lyder merker man det ikke, men i roligere partier som f.eks dialoger er det lett å høre og etter min mening meget forstyrrende. Jeg synes dette er så plagsomt at jeg faktisk ikke ville kjøpt den, med mindre man kan sette den langt unna sitteposisjon eller inne i et skap.
    I'll second that!

Hehe, som Marantz sier leverer den veldig gode bilder til prisen, samtidig som det spiser stort sett alt av plater og formater. Like fullt irriterer den meg grønn. Trenger ikke legge til noe mer da det er godt beskrevet over.

Hadde nylig en noe dyrere spiller her, Yamaha DVDS1700, den synes jeg absolutt er verdt prisen. Villende er på 3995, men du finner den sikkert rimligere.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, da ble det til at jeg kom over en SilverCrest KH6515 på Lidl til 529,- Funka faktisk overaskende bra, og ingen støy

Link til spiller..: Lidl Online

Newcomer Snipp sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte den lidl spilleren på mandag og anbefaler den varmt. Jeg trodde egentlig at jeg skulle gå ned et par hakk i bildekvalitet fra min Philips 9000s, men bildet fra lidl spilleren er like bra, men med enda litt mer smell i fargene. Lidl spilleren preges kanksje av bittelitt mer støy i bildet enn philipsen, men lidl spilleren har i gjengjeld ingen problemer med macroblocking som philipsen slet fælt med. Så sammenlagt så synes jeg lidl spillern er en bedre dvd spiller enn Philipsen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •