NAD DVD-spillere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NAD DVD-spillere

Tror jeg ennå har til gode å lese at noen her på Forumet har en DVD-spiller fra NAD, men jeg spør likevel: Lager de ålreite spillere? NAD er vel mer kjent for lyd enn bilde, og kanskje også mer forsterkere enn signalkilder, men det går jo an å prøve. Hifiklubben lanserer nå to nye spillere, nemlig T513 og T533. Sistenevnte skal ifølge Klubben være særlig god på lyd, men man må jo ta propagandaen deres som nettopp det.

Spør i hovedsak fordi en NAD-spiller matcher min NAD-receiver bedre enn f.eks. en Panasonic. :wink:

Mens jeg først er inne på DVD-spillere: Disse to spillerne fra NAD har 4x10-bit/54 MHz bildekonvertere mot f.eks. Denon DVD-1400s 10-bit/54 MHz; er det mulig å få noe ut av slike specs?

Newcomer paal_erik sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snowman har T562 (tror jeg ops: )
    Han er fornøyd......

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøver forsiktig å bumpe denne litt. Kanskje NAD-folket så da jeg postet den.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en NAD T562 spiller. Jeg kjøpte den på grunn av de gode musikkegenskapene den har. Jeg bruker den for tiden sammen med en Vincent SV-236 og Klipsch RF-35. Stereo oppsett mao. Jeg synes den gjør en veldig god jobb som cd-spiller, til å være en dvd-spiller Når det gjelder avspilling av dvd-plater kan jeg ikke uttale meg mer enn at jeg synes den fungerer bra. Et minus er at den er veldig kresen på platene. Det skal ikke være mange riper/hakk før den hakker og hopper. Godt brukte utleieplater er ofte håpløse.

Alt i alt er jeg fornøyd med den, bruker den for det meste som cd-spiller.

Fornøyd helt frem til i dag.. http://www.avforum.no/forum/viewtopic.php?t=5896

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •