Pioneer DVR-940HXS dvd opptaker, noe å satse på?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer DVR-940HXS dvd opptaker, noe å satse på?

Hei,

Vurderer å skifte ut tv'en og ser at det er et "pakke tilbud" på 60" fra Pioneer sammen med 940hxs dvd opptaker.
    Er det noen som har erfaring med denne opptakeren, vil den gi tilfredstillende lyd for "kinolyd", samt grei nok lyd for å spille en cd/dvd konsert i ny og ne.

Jeg har en Denon A1XV i dag men siden jeg har to stuer og et eget to kanals anlegg i den andre stuen så blir ikke denonen brukt så mye til musikk og jeg vurderer da å selge denne hvis jeg går for "pakketilbudet".
    I utgangspunktet hadde jeg vel helst tenkt å kun kjøpe plasma, men tilbudet inkluderer som sagt en dvd opptaker og jeg har ikke plass til begge deler.
    Videre har jeg vel heller ikke sett plasmaen billigere andre steder.
    Ønsker da ikke en sammeligning mellom Denonen og Pioneeren men kun noen meninger hva jeg kan forvente av kvalitet fra en dvd opptaker i denne klassen på lyd og bilde siden.

Finner ikke noen reviewer på nettet.

Mvh
    Geir

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ingen erfaring med spilleren men er nysgjerrig hva slags tilbud du har fått på 60tommer'n?
    Hvor og hva koster den?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lepo
    har ingen erfaring med spilleren men er nysgjerrig hva slags tilbud du har fått på 60tommer'n?
    Hvor og hva koster den?
    Hei,

Tilbudet forutsetter at man kjøper en "pakke" så det er derfor jeg var litt nyskjerrig på dvd recorderen.
    Prisen er da 70K og "avslaget" er da dvd recorderen som har en veillende pris på ca 16K.
    Den fant jeg foresten en god test på i lyd og bilde, men fortsatt skeptisk å bytte ut min Denon A1XV til fordel for den recorderen men å ha begge deler blir for mye så jeg får tenke litt til.
    Fikk ikke noe godt tilbud på tv'en alene så enten må jeg slå til på "pakketilbudet" og selge denonen eller vente litt til.
    Det skal sies at jeg skjelden ser noe tilbud på 60" og slik sett så er det ikke sikkert at det blir så mye rimligere å vente heller, men muligens har neste generasjon Pioneer 1080P.

Mvh
    Geir

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •