No trenger eg litt hjelp.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

No trenger eg litt hjelp.

Okei. eg var innom finn for et par dager og såg en dvd spiller eg kunne tenkt meg, en nad t 571. så sendte eg no en mail til han og sa et eg kjøpte den av han for 1000 kr. den vart sendt på postoppkrav og idag kom den, men den virker jo sefølgelig ikke. eg får disc error på alle dvder. så hva skal eg gjøre nå? viss der er noe eg kan gjør i det hele tatt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om kjøpet er gjort gjennom QXL eller andre nettauksjoner så kan du formidle klagen til dem. Men har du kjøpt direkte fra en annen privatperson så kan du se utgiftene dine som tapt (dvs, flatfylla på byen hadde vært mer nyttig bruk av 1000 spenn). Du kan selvsagt anmelde eller prøve å få returnert penger fra selger, men jeg tviler på at du kommer så langt.

Newcomer cosmo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva sier selger da?
    Veldig mange her på forumet som bare har gode erfaringer med bruktkjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jaha, nei eg trukje eg kjeme så langt. politiet har vel strengt tatt "viktigere" ting og ta seg til. pokker til surt sånne opplevelser er. og **** slags folk er det som selger defekte varer. menmen får håpe det er en bagatell og fikse i det minste.
    Har sendt mail til selger men tviler på at det blir noe svar og få egentlig. annonsen er slettet fra finn sine sider og så.

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gi selger beskjed om at han blir anmeldt på mandag, om han ikke kommer med en løsning innen da.

Når spilleren er sendt i oppkrav, har posten info om hvem som eier kontoen pengene dine har havnet på.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pirium
    Gi selger beskjed om at han blir anmeldt på mandag, om han ikke kommer med en løsning innen da.

Når spilleren er sendt i oppkrav, har posten info om hvem som eier kontoen pengene dine har havnet på.
    Må kanskje la selger få svare før man anmelder. Vil heller si at om du ikke hører noe innen tirsdag, så sender du mail om at du vil anmelde det om du ikke får respons innen fredag (neste fredag altså).

Det finnes fortsatt noen ærlige mennesker der ute. Så ikke gi opp håpet riktig ennå. Kjenner folk som har fått tilsendt langt dyrere varer via privatkjøp som har vært defekte - og selger har sagt at han tar regning for reperasjonen. DVD spillere som har stått en stund i støvete lokaler trenger ofte en rens. Så dette trenger ikke være gjort med overlegg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det er akkurat det, eg har sendt en mail til han da eg var høflig og sa problemet. så eg håper no han svarer og at vi kommer til en avtale.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •