"Software-bugs" i Cary DVD7?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Software-bugs" i Cary DVD7?

Jeg har en relativt dyr dvd-spiller med Dual Faroudja Videoprocessor som gir overraskende gode bilder til ikke å ha den berømte Realta-brikken som bla. finnes hos Denon. I det store og hele er jeg fornøyd, og alt fungerer slik det skal på 480/576i, 480/576p og 720p, over både komponent og HDMI. Men på 1080i (spilleren kan også gi 1080p men skjermen min Pioneer 507xa klarer ikke å vise dette) fungerer bare HDMI`n brukbart (dog kutter den i høyre side av bilde). På komponentutgangen (med 1080i) oppstår det en del irriterende horisontale striper som kommer og går hele tiden, i større eller mindre grad. Dette ser kjent ut i den forstand at jeg har lest om andre som har opplevd likende problemer, men jeg vet ikke helt hva det teknisk korrekte begrepet for denne feilen er. Er det noen som kan hjelpe? Og vil dette problemet la seg løse ved hjelp av ny software? Spilleren er en Cary DVD-7.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg må nesten beklage at bildene ble så dårlige, det hadde jeg ikke regnet med. Jeg håper likevel at det går ann å se hva slags problem det er snakk om.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •