Cambridge Azur 640c,vil den være for lys for dali suite 2.8?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer samye83 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cambridge Azur 640c,vil den være for lys for dali suite 2.8?

Har tenkt meg til å kjøpe meg en Azur 640c v.2 cd spiller, men er ikke helt sikker om den vil være altfor lys på toppen på mine dali suite 2.8 høytaler. Kommer til å bruke nordost blue heaven rca kablene mellom cd spiller og forsterker. Driver disse høytalene med xindak 6950. Hvis det kan er noen som kan svare meg på det, så er det bare til å skrike ut. For jeg trenger et svar fort
    Samsung UE55F9005 | Parasound Halo Integrated | Yamaha RX-A2050 | MA GX300 | MA GXC350 | Monitor Audio GXW15 | Cambridge Audio WS30 | Kef 2005.2 Atmos

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samye83
    Har tenkt meg til å kjøpe meg en Azur 640c v.2 cd spiller, men er ikke helt sikker om den vil være altfor lys på toppen på mine dali suite 2.8 høytaler. Kommer til å bruke nordost blue heaven rca kablene mellom cd spiller og forsterker. Driver disse høytalene med xindak 6950. Hvis det kan er noen som kan svare meg på det, så er det bare til å skrike ut. For jeg trenger et svar fort
    Nei (har samme selv, funker knall)

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg likte ikke lyden så altfor godt når jeg hadde den sammen med Pioneer AX4-ASi og PSB Image T65. Det ble liksom litt snilt og lite detaljert i nederste del av registret.

Jeg byttet den til en Denon DCD-700, og den var mye bedre lydmessig syntes jeg, de har lik pris. Spesielt så var den bedre i bassområdet.

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mori: Ser at du forer dine høytaler med embla watt. Vil tro at xindak min ikke er så lys på toppen. Vurderer sterkt en rør cd-spiller, men fikk et tilbud om en ny azur 640c v.2 med nordost blue heaven rca kabel og strømkabel av høy kvalitet til 3.3k. Får kanskje slå til på dette tilbudet, og heller oppgradere i fremtiden hvis det viser seg at jeg ikke liker lyden. Kjøpte med NORDOST Pulsar spikes til nette sum av 3500,-. Syns jeg gjorde en god deal her

AndersT2: Jeg får bare krysse fingrene på at det blir god lyd med xindak og cambridge combo. Er lite interessert til å bytte forsterkeren så fort, hehe. Gleder meg så sykt til å få testa ut godsakene.
    Samsung UE55F9005 | Parasound Halo Integrated | Yamaha RX-A2050 | MA GX300 | MA GXC350 | Monitor Audio GXW15 | Cambridge Audio WS30 | Kef 2005.2 Atmos

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er sikker på at du blir kjempefornøyd med azuren.

Newcomer Gøffo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Stol på dine egne ører.

Klubben pleier å låne ut utstyr.

Da får du svaret.

Det er du som skal like lyden.

Om du bor i nærheten.

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jobber altfor mye, og trener på siden, så jeg har nesten ikke tid til å dra rundt på de forskjellige butikkene. Det er helt sant at jeg bør lytte på utstyrene før jeg eventuelt kjøper dem, men denne gangen har jeg valgt å stole på anbefalingene rundt. Om ting ikke stemmer helt, for jeg heller bite i det sure eplet og handle videre, hehe. Tror ikke at dette her kan bli så feil, men man vet jo aldri.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •