SACD/CD-spiller mellom 5.000-10.000kr? Noen anbefalinger...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question SACD/CD-spiller mellom 5.000-10.000kr? Noen anbefalinger...

Spørsmålet mitt er vel "hva burde" jeg velge? Men på en annen side så vet jeg i utgangspunktet hva jeg vil ha... I første omgang så var jeg fryktelig innteresert i Jungson Magic Boat SACD 2, men er ute etter andre vurderinger også! Det jeg er innteresert i er en SACD/CD spiller som kan kombineres med Meixing MingDa MC-368-B rør forsterker og Triangel Esprit Antal Esw høyttalere! I prisklassen mellom 5.000-10.000kr er det jo fryktelig mye og velge i... Og mht til det, så trenger jeg tips eller anbefalinger til SACD/CD spillere som jeg burde sjekke ut. Gode brukt kjøp tas også imot PS: Spilleren kan ikke ha toppmating da den vil stå et et rack hvor det ikke er mulighet for andre plasseringer enn andre hylle pga at den tunge rør forsterkeren MÅ stå på toppen! :-D Takker til alle som har noen gode innspill i denne posten... (Beklager til de som kanskje vet at det finnes en tråd om dette fra før av, men man må jo tenke på det utstyret som det skal spille sammen med også! )

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Marantz SA-7001-serien er en god kandidat i den prisklassen. Omtale av 7001 KI kommer i neste Hjemmekino. 7001 var omtalt i nr 10/2006.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Marantz SA-7001-serien er en god kandidat i den prisklassen. Omtale av 7001 KI kommer i neste Hjemmekino. 7001 var omtalt i nr 10/2006.
    Ja, jeg skal sjekke det ut. Nebyhifi som selger Marantz eller? Noen andre som har noen andre merker som kunne ha vært en god kandidat...?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kunne jo kanskje kjøpe brukt? En kamerat av meg kjøpte akkurat Marantz SA-11 på bruktbørsen for 14000 (koster 28k ny). Det finnes også en nedskalert versjon, Marantz SA-15 CD/SACD-spiller som selges for ca. 8000 på bruktbørsen (fjorårets EISA-vinner, koster 15k ny). Kjøp brukt, så slipper du å tape for mye penger om du ikke blir fornøyd, og må selge produktet videre.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selvfølgelig ingen problemer med å anbefale en brukt SA-15 heller.... ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •